  • Data: 2016-01-09 18:16:48
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Jestes pewien ? IMHO to az tak nie jest. Spelni normy, mozna wystawic
    > certyfikat i sprzedawac.

    W przypadku syntetycznego spiritusu jestem. Co do soli, to tak słyszałem
    (od poważnej osoby), nie mam powodu by sądzić inaczej, ale przepisu nie
    jestem w stanie podać.

    > Natomiast przy braku certyfikatu ... to nie wiadomo co sie sprzedaje.
    > Moze "zwykla sol", niegrozna, a moze np dodatkiem cyjanku. Nie wiadomo
    > ... wiec zagrozenie jest.

    Sól spożywcza ma dodatek żelazocyjanku potasu. Nazwa podobna, ale to
    nie to samo. Występuje jako antyzbrylacz. E536, więc jest certyfikat.

    > O ile pamietam ostatnia afere, to tam byla tzw sol wypadowa, czyli
    > resztki po elektrolizie. Tam sie mozna spodziewac zageszczenia i
    > roznych dodatkow - podchloryny, chlorany, material elektrod - rteci
    > juz chyba nie.

    Spodziewać się można, ale sprawdzono i nie stwierdzono.

    --
    Jarek