  • Data: 2016-01-09 23:22:15
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > No nie do końca. Myśliwi zwykle wywodzą się z lokalnego establishmentu
    > i krzywdy sobie zrobić nie dadzą. Tam się załatwia sporo spraw między
    > kolesiami - taka nowoczesna masoneria :-).

    No więc tego co "łowiectwo wyssał z mlekiem matki", to ja zanm dobrze,
    bo to mój sąsiad". Zresztą polityczne praktyki też rozpoczynaliśmy w
    sąsiednich ławach (choć jemu czy jego rodzinie wypominano wcześniejsze
    doświadczenia, mnie się nie dało). Drań i chorągiewka na wietrze jakich
    mało, dobrego słowa nie jestem w stanie o nim powiedzieć (no, pogadanki
    o życiu w lesie w "Domowym Przedszkolu" miał dobre, może to).

    --
    Jarek