  • Data: 2016-01-10 00:09:57
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > No więc tego co "łowiectwo wyssał z mlekiem matki", to ja zanm dobrze,
    > bo to mój sąsiad". Zresztą polityczne praktyki też rozpoczynaliśmy w
    > sąsiednich ławach (choć jemu czy jego rodzinie wypominano wcześniejsze
    > doświadczenia, mnie się nie dało). Drań i chorągiewka na wietrze jakich
    > mało, dobrego słowa nie jestem w stanie o nim powiedzieć (no, pogadanki
    > o życiu w lesie w "Domowym Przedszkolu" miał dobre, może to).

    Jeden z odcinków "40 latka" opowiadał dlaczego warto być myśliwym.

    Znam obostrzenia w strzelectwie sportowym, czyli strzelnica, instruktor
    za plecami i prawdziwe umiejętności. Komendy, odpowiednie zachowanie z
    bronią jest bezwzględnie przestrzegane i egzekwowane. Nawet
    gimnazjaliści strzelają na zawodach i nie czułem przy tym żadnego
    zagrożenia.
    Niestety, znam też myśliwych i nie mam o nich dobrego mniemania.
    Nonszalancja w obchodzeniu się z bronią jest na porządku dziennym.
    Jeżeli w trakcie szwendania się po lasach trafiam na takie towarzystwo,
    to robię natychmiast w tył zwrot, bo potem okaże sie, że postrzelił mnie
    pan prokurator albo ktoś w tym stylu i jeszcze mu będę zwracał za zużytą
    amunicję... O ile przeżyję.