-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<d...@4...com>
<9...@g...com>
<n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
<0...@g...com>
<n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
<n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<n6mpk4$1fm$1@dont-email.me>
Subject: Re: postarzanie nie poplaca
Date: Fri, 8 Jan 2016 00:15:51 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160107-0, 07.01.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 90
Message-ID: <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1452208299 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 89.72.242.154:4256
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691625
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n6mpk4$1fm$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty
>>>> mogą być i na setki dolarów.
>>>> Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
>>>> sprzedają jako używany za 3/4 ceny?
>>>
>>> Jest kategoria produktu typu "open box", zwykle przeceniony właśnie
>>> te 10-15% lub więcej - tak kupiłem w sklepie "Best Buy" swoje pierwsze
>>> blue ray Samsunga: był bez pudełka, bez pilota ale za 60% ceny nowego.
>>> Pudełko mi niepotrzebne, instrukcja w internecie i uniweralny pilot
>>> za $10 sterujący TV i blue rayem załatwił sprawę. Nawiasem mówiąc
>>> do dziś on pracuje dobrze, oglądam przez niego Netflix, bo swój TV
>>> dokupiłem do niego fajny, 50" ale bez "mózgu", czyli nie jest to smart
>>> TV.
>>> Towar jedzeniowy zwrócony oczywiście nie wraca na półki, nawet gdy
>>> nowy, zapieczętowany - boją się chyba jakiegoś sabotażu. W supersamie
>>> spożywczym Target, przy dziale zwrotów, widuję cały koszyk pełny
>>> kartonów z sokami, pudełek z chrupkami, a nawet galonowa butla
>>> mleka i tacki z mięsem, wymieszane wszystko razem, w ciepełku...
>>> Ale elektronika "otwarta", czyli zwroty bez pudełka/instrukcji to
>>> niezła gratka w takich sklepach dla kogoś kto się zna i wie co kupuje
>>> bo można wyhaczyć coś bardzo tanio w porównaniu do detalu.
>>
>> To uczciwie postepują. Chociaż na tym Samsungu stracili więcej
>> niż kilka dolców.
>
> Dla dużego sklepu typu "Best Buy" to naprawdę "kilka dolców".
Jeśli jakis model DVD ma niedoróbkę, wszyscy zwracają go do sklepu i trzeba
go sprzedawać jeszcze raz za pół ceny, to na tym towarze nic nie zarobią.
Czy małe sklepy też przyjmują zroty w taki prosty sposób?
>
>> Miał chociaz gwarancję?
>
> Tak jest, przecież gwarancję daje producent, nie sklep.
Ale gwarancja zaczęła swój bieg od dnia sprzedania po raz pierwszy. Ty
kupiłeś ten odtwarzacz niejako używany przez miesiąc.
>
>>>>> Co ciekawe, dotyczy to
>>>>> również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
>>>>> w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
>>>>> Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
>>>>> jak ktoś dla zasady chce to może.
>>>>
>>>> Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę,
>>>> to właściciel jeszcze zrobił mi awanturę.
>>>
>>> I lubisz tam kupować?
>>> Jesteś pewnie u niego codziennie po nowe zakupy... ;-)
>>
>> Wcześniej kupowałem 70% wędlin w tym sklepie, ale teraz jest on na
>> bezterminowej czarnej liście.
>
> A no właśnie. A przecież nie o to chodzi gdy jesteś sprzedawcą
> detalicznym.
Moja reklamacja miała miejsce chyba z rok temu, a ten sklep nadal istnieje.
Więc strategia opieprzania problematycznych klientów, nie jest niestety taka
zła. :((
>
>>>> A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności
>>>> w osiedlowych sklepikach spotykam bardzo często.
>>>
>>> Z tym, że ja nie mówię o osiedlowych sklepikach z jednoosobowym
>>> właścicielem - ja mówię o dużych sieciach supersamów czy sklepów
>>> z elektroniką, odpowiednikach polskich Tesco czy Media Markt.
>>
>> 10-12 lat temu kolega opowiadał mi jak brał udział, jako ówczesny
>> pracownik, w recyklingu przedatowanej żywności w hipermarkecie. Nadpsute
>> produkty rozpakowywali, odcinali spleśniałą część, pakowali w nową folię
>> i naklejali nalepkę z nową datą ważności. Udka kurczaków miały nawet
>> kilka poziomów odświeżania.
>
> No ale to jest kryminał... Nakręciłby to na wideo i podać do Sanepidu.
Jaki tam kryminał. Najwyżej mandat 500 zł.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.16 04:30 Maciek
- 08.01.16 12:12 yabba
- 08.01.16 14:24 Maciek
- 08.01.16 20:39 Budyń
- 09.01.16 13:04 AlexY
- 09.01.16 13:08 Budyń
- 09.01.16 16:16 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 17:46 J.F.
- 09.01.16 18:16 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 18:32 J.F.
- 09.01.16 18:59 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 19:13 J.F.
- 09.01.16 21:00 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 21:05 ACMM-033
- 09.01.16 22:01 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-17 nie wyrzucaj starych opon
- 2024-12-17 znów elektryk:P
- 2024-12-17 "Ręczny" a przegląd.
- 2024-12-17 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-17 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-12-17 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-17 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-17 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-17 Kraków => Software .Net Developer <=