eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Data: 2016-01-07 23:44:53
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty
    >>> mogą być i na setki dolarów.
    >>> Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
    >>> sprzedają jako używany za 3/4 ceny?
    >>
    >> Jest kategoria produktu typu "open box", zwykle przeceniony właśnie
    >> te 10-15% lub więcej - tak kupiłem w sklepie "Best Buy" swoje pierwsze
    >> blue ray Samsunga: był bez pudełka, bez pilota ale za 60% ceny nowego.
    >> Pudełko mi niepotrzebne, instrukcja w internecie i uniweralny pilot
    >> za $10 sterujący TV i blue rayem załatwił sprawę. Nawiasem mówiąc
    >> do dziś on pracuje dobrze, oglądam przez niego Netflix, bo swój TV
    >> dokupiłem do niego fajny, 50" ale bez "mózgu", czyli nie jest to smart
    >> TV.
    >> Towar jedzeniowy zwrócony oczywiście nie wraca na półki, nawet gdy
    >> nowy, zapieczętowany - boją się chyba jakiegoś sabotażu. W supersamie
    >> spożywczym Target, przy dziale zwrotów, widuję cały koszyk pełny
    >> kartonów z sokami, pudełek z chrupkami, a nawet galonowa butla
    >> mleka i tacki z mięsem, wymieszane wszystko razem, w ciepełku...
    >> Ale elektronika "otwarta", czyli zwroty bez pudełka/instrukcji to
    >> niezła gratka w takich sklepach dla kogoś kto się zna i wie co kupuje
    >> bo można wyhaczyć coś bardzo tanio w porównaniu do detalu.
    >
    > To uczciwie postepują. Chociaż na tym Samsungu stracili więcej
    > niż kilka dolców.

    Dla dużego sklepu typu "Best Buy" to naprawdę "kilka dolców".

    > Miał chociaz gwarancję?

    Tak jest, przecież gwarancję daje producent, nie sklep.

    >>>> Co ciekawe, dotyczy to
    >>>> również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
    >>>> w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
    >>>> Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
    >>>> jak ktoś dla zasady chce to może.
    >>>
    >>> Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę,
    >>> to właściciel jeszcze zrobił mi awanturę.
    >>
    >> I lubisz tam kupować?
    >> Jesteś pewnie u niego codziennie po nowe zakupy... ;-)
    >
    > Wcześniej kupowałem 70% wędlin w tym sklepie, ale teraz jest on na
    > bezterminowej czarnej liście.

    A no właśnie. A przecież nie o to chodzi gdy jesteś sprzedawcą detalicznym.

    >>> A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności
    >>> w osiedlowych sklepikach spotykam bardzo często.
    >>
    >> Z tym, że ja nie mówię o osiedlowych sklepikach z jednoosobowym
    >> właścicielem - ja mówię o dużych sieciach supersamów czy sklepów
    >> z elektroniką, odpowiednikach polskich Tesco czy Media Markt.
    >
    > 10-12 lat temu kolega opowiadał mi jak brał udział, jako ówczesny
    > pracownik, w recyklingu przedatowanej żywności w hipermarkecie. Nadpsute
    > produkty rozpakowywali, odcinali spleśniałą część, pakowali w nową folię i
    > naklejali nalepkę z nową datą ważności. Udka kurczaków miały nawet kilka
    > poziomów odświeżania.

    No ale to jest kryminał... Nakręciłby to na wideo i podać do Sanepidu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: