-
Data: 2016-01-08 00:15:51
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n6mpk4$1fm$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty
>>>> mogą być i na setki dolarów.
>>>> Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
>>>> sprzedają jako używany za 3/4 ceny?
>>>
>>> Jest kategoria produktu typu "open box", zwykle przeceniony właśnie
>>> te 10-15% lub więcej - tak kupiłem w sklepie "Best Buy" swoje pierwsze
>>> blue ray Samsunga: był bez pudełka, bez pilota ale za 60% ceny nowego.
>>> Pudełko mi niepotrzebne, instrukcja w internecie i uniweralny pilot
>>> za $10 sterujący TV i blue rayem załatwił sprawę. Nawiasem mówiąc
>>> do dziś on pracuje dobrze, oglądam przez niego Netflix, bo swój TV
>>> dokupiłem do niego fajny, 50" ale bez "mózgu", czyli nie jest to smart
>>> TV.
>>> Towar jedzeniowy zwrócony oczywiście nie wraca na półki, nawet gdy
>>> nowy, zapieczętowany - boją się chyba jakiegoś sabotażu. W supersamie
>>> spożywczym Target, przy dziale zwrotów, widuję cały koszyk pełny
>>> kartonów z sokami, pudełek z chrupkami, a nawet galonowa butla
>>> mleka i tacki z mięsem, wymieszane wszystko razem, w ciepełku...
>>> Ale elektronika "otwarta", czyli zwroty bez pudełka/instrukcji to
>>> niezła gratka w takich sklepach dla kogoś kto się zna i wie co kupuje
>>> bo można wyhaczyć coś bardzo tanio w porównaniu do detalu.
>>
>> To uczciwie postepują. Chociaż na tym Samsungu stracili więcej
>> niż kilka dolców.
>
> Dla dużego sklepu typu "Best Buy" to naprawdę "kilka dolców".
Jeśli jakis model DVD ma niedoróbkę, wszyscy zwracają go do sklepu i trzeba
go sprzedawać jeszcze raz za pół ceny, to na tym towarze nic nie zarobią.
Czy małe sklepy też przyjmują zroty w taki prosty sposób?
>
>> Miał chociaz gwarancję?
>
> Tak jest, przecież gwarancję daje producent, nie sklep.
Ale gwarancja zaczęła swój bieg od dnia sprzedania po raz pierwszy. Ty
kupiłeś ten odtwarzacz niejako używany przez miesiąc.
>
>>>>> Co ciekawe, dotyczy to
>>>>> również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
>>>>> w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
>>>>> Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
>>>>> jak ktoś dla zasady chce to może.
>>>>
>>>> Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę,
>>>> to właściciel jeszcze zrobił mi awanturę.
>>>
>>> I lubisz tam kupować?
>>> Jesteś pewnie u niego codziennie po nowe zakupy... ;-)
>>
>> Wcześniej kupowałem 70% wędlin w tym sklepie, ale teraz jest on na
>> bezterminowej czarnej liście.
>
> A no właśnie. A przecież nie o to chodzi gdy jesteś sprzedawcą
> detalicznym.
Moja reklamacja miała miejsce chyba z rok temu, a ten sklep nadal istnieje.
Więc strategia opieprzania problematycznych klientów, nie jest niestety taka
zła. :((
>
>>>> A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności
>>>> w osiedlowych sklepikach spotykam bardzo często.
>>>
>>> Z tym, że ja nie mówię o osiedlowych sklepikach z jednoosobowym
>>> właścicielem - ja mówię o dużych sieciach supersamów czy sklepów
>>> z elektroniką, odpowiednikach polskich Tesco czy Media Markt.
>>
>> 10-12 lat temu kolega opowiadał mi jak brał udział, jako ówczesny
>> pracownik, w recyklingu przedatowanej żywności w hipermarkecie. Nadpsute
>> produkty rozpakowywali, odcinali spleśniałą część, pakowali w nową folię
>> i naklejali nalepkę z nową datą ważności. Udka kurczaków miały nawet
>> kilka poziomów odświeżania.
>
> No ale to jest kryminał... Nakręciłby to na wideo i podać do Sanepidu.
Jaki tam kryminał. Najwyżej mandat 500 zł.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.16 04:30 Maciek
- 08.01.16 12:12 yabba
- 08.01.16 14:24 Maciek
- 08.01.16 20:39 Budyń
- 09.01.16 13:04 AlexY
- 09.01.16 13:08 Budyń
- 09.01.16 16:16 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 17:46 J.F.
- 09.01.16 18:16 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 18:32 J.F.
- 09.01.16 18:59 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 19:13 J.F.
- 09.01.16 21:00 Jarosław Sokołowski
- 09.01.16 21:05 ACMM-033
- 09.01.16 22:01 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=