eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.e
    ternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Thu, 7 Jan 2016 16:44:53 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 7 Jan 2016 22:42:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4981d5de5b71f0ddea08626587d7085c"; logging-data="1526";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/L4ExLnMByFjDeVGIouE8A"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:hCQ5j/IHAJr9J0UK2te+FWWHYpk=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691624
    [ ukryj nagłówki ]

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty
    >>> mogą być i na setki dolarów.
    >>> Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
    >>> sprzedają jako używany za 3/4 ceny?
    >>
    >> Jest kategoria produktu typu "open box", zwykle przeceniony właśnie
    >> te 10-15% lub więcej - tak kupiłem w sklepie "Best Buy" swoje pierwsze
    >> blue ray Samsunga: był bez pudełka, bez pilota ale za 60% ceny nowego.
    >> Pudełko mi niepotrzebne, instrukcja w internecie i uniweralny pilot
    >> za $10 sterujący TV i blue rayem załatwił sprawę. Nawiasem mówiąc
    >> do dziś on pracuje dobrze, oglądam przez niego Netflix, bo swój TV
    >> dokupiłem do niego fajny, 50" ale bez "mózgu", czyli nie jest to smart
    >> TV.
    >> Towar jedzeniowy zwrócony oczywiście nie wraca na półki, nawet gdy
    >> nowy, zapieczętowany - boją się chyba jakiegoś sabotażu. W supersamie
    >> spożywczym Target, przy dziale zwrotów, widuję cały koszyk pełny
    >> kartonów z sokami, pudełek z chrupkami, a nawet galonowa butla
    >> mleka i tacki z mięsem, wymieszane wszystko razem, w ciepełku...
    >> Ale elektronika "otwarta", czyli zwroty bez pudełka/instrukcji to
    >> niezła gratka w takich sklepach dla kogoś kto się zna i wie co kupuje
    >> bo można wyhaczyć coś bardzo tanio w porównaniu do detalu.
    >
    > To uczciwie postepują. Chociaż na tym Samsungu stracili więcej
    > niż kilka dolców.

    Dla dużego sklepu typu "Best Buy" to naprawdę "kilka dolców".

    > Miał chociaz gwarancję?

    Tak jest, przecież gwarancję daje producent, nie sklep.

    >>>> Co ciekawe, dotyczy to
    >>>> również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
    >>>> w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
    >>>> Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
    >>>> jak ktoś dla zasady chce to może.
    >>>
    >>> Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę,
    >>> to właściciel jeszcze zrobił mi awanturę.
    >>
    >> I lubisz tam kupować?
    >> Jesteś pewnie u niego codziennie po nowe zakupy... ;-)
    >
    > Wcześniej kupowałem 70% wędlin w tym sklepie, ale teraz jest on na
    > bezterminowej czarnej liście.

    A no właśnie. A przecież nie o to chodzi gdy jesteś sprzedawcą detalicznym.

    >>> A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności
    >>> w osiedlowych sklepikach spotykam bardzo często.
    >>
    >> Z tym, że ja nie mówię o osiedlowych sklepikach z jednoosobowym
    >> właścicielem - ja mówię o dużych sieciach supersamów czy sklepów
    >> z elektroniką, odpowiednikach polskich Tesco czy Media Markt.
    >
    > 10-12 lat temu kolega opowiadał mi jak brał udział, jako ówczesny
    > pracownik, w recyklingu przedatowanej żywności w hipermarkecie. Nadpsute
    > produkty rozpakowywali, odcinali spleśniałą część, pakowali w nową folię i
    > naklejali nalepkę z nową datą ważności. Udka kurczaków miały nawet kilka
    > poziomów odświeżania.

    No ale to jest kryminał... Nakręciłby to na wideo i podać do Sanepidu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: