  • Data: 2016-01-01 15:32:52
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:

    > musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie
    nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.

    > Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz
    tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu
    było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
    zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."

    Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
    nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
    środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
    właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
    wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
    żeby było inaczej.

    Pozdrawiam

    DD