eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Data: 2016-01-01 19:22:05
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-01-01 o 17:44, Budyń pisze:
    > W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:32:51 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:
    >> W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
    >>> W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    >>>>> Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
    >>>>> przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
    >>>>
    >>>> Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
    >>>> I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
    >>>
    >>> musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie
    nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
    >>>
    >>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>
    >>> Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy
    niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem
    zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
    zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
    >>
    >>
    >> Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
    >> nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
    >> środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
    >> właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
    >> wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
    >> żeby było inaczej.
    >
    > a uprzejmie cie zapytowywuje gdzie moge doczytac jak jest zbudowany przewód od
    sluchawek na allegro bo obawiam sie ze nigdzie... Mam pytac sprzedawce? :)

    A równie uprzejmie napiszę jak ja podchodzę do zakupów:
    staram sie ocenić rzetelność sprzedawcy na podstawie tego, co i jak
    piszą. Tekst, który zacytowałeś to typowy tekst na złapanie
    nieświadomego klienta i u takiego sprzedawcy po prostu bym nie kupił (no
    chyba, że wiedziałbym dobrze co to jest). Niestety wymaga to uważnego
    przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
    prostu kupujesz kota w worku.

    No i przewód to nie wszystko - chyba, że ma to po prostu bzyczeć, ale
    wtedy szkoda stówy. Smutne, ale tak jest.

    Pozdrawiam

    DD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: