  • 31. Data: 2009-12-23 13:14:31
    Temat: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > gigantyczny. Nieporownywalny w stosunku do zwyklej fotografii.
    >
    > Pierwsze panoramki i to z reki zrobiolem wlasnie w trakcie wakacji i
    > dzisiaj z perspektywy czasu zaledwie paru miesiecy budza zywsze emocje
    > i wspomnienia niz poszczegolne pojedyncze zdjecia.
    >
    > Uzywam fotografii wylacznie w celach wspominkowych i tutaj panoramy
    > doskonale spelniaja te funkcje.
    >
    > W dodatku panoramy sferyczne sa organicznie zwiazane z technika
    > cyfrowa - to obszar niedostepny dla analogu - to w gruncie rzeczy nowa
    > jakosc , czyniaca cala zabawe atrakcyjniejsza.

    ja tam lubię zdjęcia na papierze :)

  • 32. Data: 2009-12-23 13:27:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "cichybartko" hgqn19$fud$...@n...onet.pl

    > Co tam będę się szczypał. Choć powołuję się na wiedzę powszenie
    > znaną,

    Raczej na powszechnie znaną legendę... ofiar było tam najprawdopodobniej
    kilkukrotnie mniej. Oczywiście, nie sugeruję, że 100 tys to zbrodnia,
    a 20 tysięcy to spoko luzik...

  • 33. Data: 2009-12-23 17:16:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hgspp1$6qf$...@n...onet.pl

    > Nie masz takiego przeczucia że Twoją aktywność w sieci może Ci trochę przeszkadzać
    w relacjach z kobietami? Podpisujesz się
    > imieniem i nazwiskiem, masz specyficzny styl, w google to pięć sekund do
    sprawdzenia. Jakie są tego konsekwencje bardzo łatwo
    > przewidzieć.

    Konsekwencje są proste -- od czasu, gdy wspinałem się dość stromo,
    pracując na białostockiej uczelni jako informatyk bez wyższego
    wykształcenia, byłem pod obserwacją rzymskokatolickiego kleru,
    który dbał o to, abym nie ożenił się z byle kim, lecz z podstawiona
    mi kobietą. Byłoby pół biedy, gdyby mnie żeniono z młodą, lecz że
    chciano mnie ożenić z młodą, abym lizał cipkę jej starej cioci, więc...

    Mój problem nie leży w sieci, lecz w pozycji społecznej i w pieniądzach.
    Pozycję budowaną na uczelni duchowni zamienili w pozycje budowaną w rodzinnej
    firmie, skąd (na wniosek mego ówczesnego proboszcza) zostałem wywalony na tak
    zwany bruk, abym mógł zdechnąć z głodu lub zostać robotnikiem, jak tego
    usilnie pragnie ksiądz Henryk Samul. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2009-12-23 17:24:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Witkowski" hgt5r7$1946$...@n...ipartners.pl

    > Raczej na powszechnie znaną legendę... ofiar było tam najprawdopodobniej
    > kilkukrotnie mniej. Oczywiście, nie sugeruję, że 100 tys to zbrodnia,
    > a 20 tysięcy to spoko luzik...

    Prawda, jak utrzymuje Kopania (a widzę, że nie tylko on -- rozmówcy w tym
    wątku także wolą fikcję) nie istnieje, więc za jakiś czas tych ofiar nie
    będzie wcale. :) Prawda jednak upomina się o swoje prawa -- Polacy
    zarabiają ze 3 tysiące złotych brutto, co nie starcza na wiele.
    (kredyt mieszkaniowy i utrzymanie mieszkania)
    Do tej prawdy o trzech dochodzi prawda o bezrobociu -- tu i ówdzie
    zabija się za przysłowiowe 5 groszy. Ktoś z osiedla rozbił mi samochód,
    ale zapomniał się do tego przyznać.

    Polska jawi się mi jako bagno z którego trudno się wydostać.
    Może, gdybym miał zdrowie i młodość oraz dawny zapał,
    wydostałbym się bez trudu, ale jest inaczej.

    Ciekawe, jak wyjdą Polacy z kryzysu -- będą szczęśliwsi czy smutniejsi,
    bogatsi czy biedniejsi... Biznesmeni jedynie narzekają, że rząd nic nie
    zrobił, aby kryzysowi zapobiec i że za rok musi być znacznie gorzej niż
    jest teraz. :) I jeśli Polska nieco stoczy się w przepaść finansową (jak
    mnie staczali duchowni) może prawda nabierze innej wartości. :)

    Ja będę się cieszył, jeśli w ogóle przeżyję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2009-12-23 17:25:41
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/23/09 12:28 PM, cichybartko wrote:

    > Chyba nie zaprzeczysz że życie w iluś tam procentach składa się z
    > pozorów, a z kobietami to już chyba ciągła gra ;).

    A która baba poleci na taki marketingowy bełkot? Już zestaw "gitara + 3
    akordy" jest skuteczniejszy... ;)

  • 36. Data: 2009-12-23 17:28:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hgs79u$u25$...@n...onet.pl

    > Robisz z bzdury wiedzę tajemną. A to na prawdę jest bzdura tylko
    > mozolna jeśli się nie posiada automatu obracającego głowice.
    > Żadnego myślenia o

    Janko -- te automaty nie rosną na drzewach jak jabłka.
    Ktoś/człowiek je buduje.

    > kadrze (poza wyborem miejsca na początku), zdejmujesz
    > fragment sfery krok po kroku, resztę robi program.

    I ten program też nie rośnie jak trawa na łące.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2009-12-23 17:43:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hgs3fr$olu$...@i...gazeta.pl

    > Słynne zdjęcia i ich historie
    > Hans-Michael Koetzle

    Wspomniana książka podaje co najmniej 30 tysięcy ofiar.
    Im dalej będzie od zakończenia wojny, tym ofiar tych będzie mniej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 38. Data: 2009-12-23 20:41:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Polska jawi się mi jako bagno z którego trudno się wydostać.
    > Może, gdybym miał zdrowie i młodość oraz dawny zapał,
    > wydostałbym się bez trudu, ale jest inaczej.

    Co za smuty...
    Ja tam naszą Polskę bardzo lubię, nie ma takiego kraju na świecie, gdzie
    mógłbym się tak opierdzielać... A do tego gratis, tu jest ładnie i
    jednak dużo wolności.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 39. Data: 2009-12-23 20:42:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:
    > No tak, Ty patrzysz na to z perspektywy technikalii.
    > Ja widze efekt koncowy. To jest jak komiks... James Bond... ogladajac
    > cale miasto mozesz w jednej chwili zobaczyc kwasna mine kolesia
    > wychylajacego sie z okna.
    > Fajna zabawa i + dla Drezna (nigdy nie bylem i niezamierzalem sie
    > wybrac) za zaistnienie w mojej swiadomosci.
    > Rozesle line znajomym, ktorzy pewnie tez sie troche tym pobawia.

    Nie no, nie mam nic przeciwko, fajnie że to jest jak google earth.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 40. Data: 2009-12-23 20:45:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Janko -- te automaty nie rosną na drzewach jak jabłka.
    > Ktoś/człowiek je buduje.

    Jakiś inny Janko, bierze dwa silniki krokowe itd. Takie klocki lego dla
    dorosłych, czasem sobie tak dorabiam choć w deko innej dziedzinie.

    > I ten program też nie rośnie jak trawa na łące.

    No, ten kto napisał ma u mnie wielki szacunek. To wyższa matematyka, a
    nie jakieś tam cewki z magnesami. No ale już zostało napisane i to kila
    razy więc zrobiło się powszechne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/