-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: adam <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pohamuj sie
Date: Tue, 29 Dec 2015 14:54:29 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <n5u3ak$s2l$1@node1.news.atman.pl>
References: <16h8w0kcuiiq6$.kde3qpyve3rj$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 5.172.237.250
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1451397268 28757 5.172.237.250 (29 Dec 2015 13:54:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Dec 2015 13:54:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.0
In-Reply-To: <e...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574542
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-29 o 13:21, s...@g...com pisze:
>> Edukacje jak najbardziej popieram ... ale czy dotrze do adresata ?
>>
>
> Nie wiem co wy tam na tej A2 macie ale jak jeżdze gierkówką, i A1 do torunia to
jakoś nie widzę takich akcji jak opisana.
>
> A jak widzę że ciężarówka "zajechała" komuś droge to wiem że ten co jechał lewym
pasem nie trzymał się przepisowych 140km/h. A jak sie trzymał to czas reakcji miał
naprawde kiepski.
>
> Sytuacji gdzie rzeczywiście ciężarówkę bym obwinił za wymuszenie spotkałem może ze
dwie-trzy na te 7 lat jak intensywnie jeżdzę.
>
> No i sytuacji kiedy wyprzedzanie trwa długo jest niewiele. Zazwyczaj jak widzę że
ciężarówki się wyprzedzają to widać też że ta która wyprzedza na tych 100-150km
jednak pare minut nadrabia więc sens w tym jest.
>
> Ale ja jeżdzę zazwyczaj wczesnym lub późnym wieczorem więc może w dzień gdy jest
większy ruch jest inaczej?
Może masz szczęście, może tak trafiasz, ale niestety jest to dość częsty
przypadek, trzeba tylko trochę wyrozumiałości.
Autostrady, poza kilkoma odcinkami, mamy dwu pasowe. Prawym jedzie
często sznur tirów, lewym często też sznur, tylko że pędzących osobówek,
w które nie ma jak wjechać. TIR dochodzi do auta przed sobą i co ma
zrobić? Wyhamować, albo wjechać. Czasem wyhamuje, czasem wjedzie.
Trzeba trochę tolerancji, niech osobówka przyhamuje i puści dużego, za
chwilę i tak depnie w pedał, a za godzinę czy dwie będzie na miejscu i
otworzy browara, a tirman prawdopodobnie ma jeszcze wiele godzin za kółkiem.
Ja jeżdżę busem, a więc czymś po środku, jeżdżę szybciej niż tiry,
wolniej niż osobówki i wiem jak jest ciężko. Mogę jechać prawym 80 - 90,
albo wjechać w rozpędzone osobówki. Staram się tego nie robić, ale
przyznaję że czasem się zdarza.
Kierowcy osobówek zresztą też popełniają dokładnie takie same błędy.
Niejednokrotnie mi się zdarzyło, i widziałem też jako świadek, jak
osobówka wyprzedza, a za chwilę hamuje przed nosem, bo skręca
(oczywiście nie na autostradzie).
Co do wielokilometrowego wyprzedzania - ten fakt istnieje nie tylko w
Polsce. Swego czasu dużo jeździłem po Niemczech. Tam było to całkiem
normalne zjawisko. Za takim tirem reszta spokojnie jechała taś-tasiem i
nikt nie śmiał błyskać.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.15 15:09 Artur Miller
- 29.12.15 15:45 J.F.
- 29.12.15 15:52 adam
- 29.12.15 15:58 adam
- 29.12.15 16:04 ddddddddd
- 29.12.15 16:05 J.F.
- 29.12.15 16:59 J.F.
- 29.12.15 17:03 s...@g...com
- 29.12.15 17:12 s...@g...com
- 29.12.15 17:16 J.F.
- 29.12.15 17:18 s...@g...com
- 29.12.15 17:25 Cavallino
- 29.12.15 17:28 Cavallino
- 29.12.15 17:28 s...@g...com
- 29.12.15 17:37 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=