  • Data: 2015-12-29 12:29:07
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-29 o 10:54, J.F. pisze:
    > Ale mniejszym problemem jest dlugie wyprzedzanie - wiekszym to, ze oni
    > sie w lusterka nie patrza przed zmiana pasa.

    A ja mam wrażenie, że jednak patrzą. Rzadko jeżdżę autostradami, a już
    kilka razy zdarzyło mi się, że ciężarówka rozpoczęła wyprzedzanie tuż
    przed moim nosem, mimo iż było zupełnie pusto i daleka było widać, że
    się zbliżam. Pech? Staram się przewidywać takie sytuacje, ale mimo to
    raz czy dwa musiałem mocno hamować.
    Widziałem akcję, jak wyprzedzający nie odpuścił i musiał uciekać na
    "trawkę" (chociaż dużo jej dam nie było). Zakurzyło się, ale się jakoś
    zmieścił między tirem i barierką.