  • 51. Data: 2011-06-28 12:22:23
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 10:55:36 +0200, "P.B." <p...@w...pl> said:

    > Winny jest ten z Xsary

    Ufff...
    Bałem się już, że nikt nie zauważy.

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2011-06-28 12:23:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 11:48:41 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Tue, 28 Jun 2011 11:44:38 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > No popatrz -- ja muszę puścić kierownicę co najmniej jedną ręką, inaczej
    > klaksonu nie użyję. :P

    A jak się go u ciebie aktywuje?

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2011-06-28 12:24:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 11:59:31 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > Ale czesto widze jak ten za TIR-em sie wychyla i ma zamiar wyprzedzac, a tu
    > ktos z dalej jadacych tez zaczyna wyprzedzac, bo ulamek sekundy wczesniej
    > zobaczyl, ze jest wolna droga.

    Mówisz, że wcześniej?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2011-06-28 12:27:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 10:23:23 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:
    > Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo.

    Jest delikatny ruch.
    Można tylko dywagować, czy jest to chęć zniszczenia swojego pojadu,
    pojazdu, który spowodował kolizję czy też zwykła obrona przed
    zepchnięciem z drogi.

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2011-06-28 12:32:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 12:23:25 +0200, Bydlę

    > A jak się go u ciebie aktywuje?

    http://www.angurten.de/Bilder/fotosets/mazda-6-016.j
    pg
    Trzeba wdusić centralnie logo. Palcem, a nawet palcami
    tego się nie zrobi łatwo, trzeba walić całą łapą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 56. Data: 2011-06-28 12:34:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 11:52:14 +0200, DJ

    > Tutaj nie wiadomo co sie dzialo wczesniej.

    Niezależnie od tego było dużo czasu na podjęcie reakcji.
    Ot, choćby wcześniejsze załączenie kierunkowskazu
    sygnalizującego chęć wyprzedzenia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 57. Data: 2011-06-28 13:05:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:43:24 AM, you wrote:

    > Mam tylko nadzieję, że nie będzie mnie w pobliżu w trakcie następnej.

    Dlaczego? Nigdy nie doszło do kontaktu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2011-06-28 13:06:39
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie wszyscy lubia wyprzedzac na trzeciego na waskiej drodze bez poboczy.
    > Pomijam sytuacje, ze ktos nie wykazuje chceci do wyprzedzania.

    No, czasem wykazuje chec, ale nie ma czym, albo nie umi. Ostatnio mialem
    taka sytuacje, ze jechalem za czyms i za ciezarowka, zrobilo sie pusto z
    przeciwka, ten przede mna sie wychylil i... wrocil, a ja bez problemu
    wyprzedzilem i jego i ciezarowke.

    > Ale czesto widze jak ten za TIR-em sie wychyla i ma zamiar wyprzedzac, a
    > tu ktos z dalej jadacych tez zaczyna wyprzedzac, bo ulamek sekundy
    > wczesniej zobaczyl, ze jest wolna droga.

    No, to jest chamstwo i tyle.

    --
    Axel

  • 59. Data: 2011-06-28 13:08:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:42:10 AM, you wrote:

    > Kierowca (jak ten z Combo), który w sytuacji podbramkowej woli trąbić
    > niż ratować się odpowiednim manewrem, powinien natychmiast oddać PJ
    > zanim sobie czy innym zrobi krzywdę.

    To nie jest kwestia tego czy wolę. Twierdzę, że nie mam problemu ze
    znalezieniem klaksonu i użyciem go.

    > Nie takie materiały publikowano już w necie...

    Cóż - już się przekonaliśmy, że czytają grupę różni ludzie - może za
    jakiś czas się dowiemy, że kierowca, który swoim zachowaniem
    niezgodnym z art. 3 PoRD doprowadził do kolizji, poszedł siedzieć na
    podstawie własnego filmy opublikowanego w Sieci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 60. Data: 2011-06-28 13:08:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:48:41 AM, you wrote:

    > No popatrz -- ja muszę puścić kierownicę co najmniej jedną ręką, inaczej
    > klaksonu nie użyję. :P

    A ja mam pod kciukiem - nic nie muszę puszczać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl