  • 231. Data: 2011-07-06 23:48:20
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2011 08:39:23 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Chyba jak jeszcze po drodze chcesz się podrapać w tę nogę...

    Wiesz, mogę byc niedługo w Wawie, to sprawdzimy i nawet filmik nakręcimy.

    --
    ___________ (R)

  • 232. Data: 2011-07-07 18:03:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj19lai.8d9.karmmnie@chloru.net...
    > Nie pamietam bo sie mocno w głowę uderzyłem ;-)

    ;)

    To teraz mam Ave T25, spróbuję gdzieś na dużej wolnej przestrzeni. Pedał
    hamulca w Avensis nie działa tak ostro jak w Alfie więc może się uda.
    ale.. no właśnie.. po co to wszystko?

    --
    Irokez

  • 233. Data: 2011-07-07 20:38:57
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 07.07.2011 Irokez <n...@e...pl> napisał/a:

    > ;)
    >
    > To teraz mam Ave T25, spróbuję gdzieś na dużej wolnej przestrzeni. Pedał
    > hamulca w Avensis nie działa tak ostro jak w Alfie więc może się uda.
    > ale.. no właśnie.. po co to wszystko?

    http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw&feature=p
    layer_embedded#at=58
    ;-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Left-foot_braking

    Generalnie chodzi o zmiane balansu auta, pomaga zmniejszyc podsterownosc
    a czasami wygenerowac troche nadsterownosci. ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 234. Data: 2011-07-07 22:55:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj1bva1.8d9.karmmnie@chloru.net...
    > http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw&feature=p
    layer_embedded#at=58
    > ;-)

    Poćwiczę najpierw bez drzew po bokach... ;)

  • 235. Data: 2011-07-09 23:31:22
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 19:47, BartekK pisze:
> [...]
    niu-auta-w-rowie,artykul.html?node=2

    > nawet się nie spytali czy mogą, "źródło: youtube" i tyle. Publikując tam
    > cokolwiek musisz zaznaczyć (inaczej nie opublikujesz) że licencja
    > "standardowa youtube" (albo ostatnio do wyboru również CC), a pewnie na
    > tej podstawie licencji media sobie jumają do woli.

    WP podobnie postąpiło:

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Dlaczego-nalezy-pa
    trzec-w-lusterka,wid,13563511,wiadomosc.html?ticaid=
    1ca1f

    pozdrawiam
    gadacz

  • 236. Data: 2011-07-09 23:46:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 19:47:09 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > "standardowa youtube" (albo ostatnio do wyboru również CC), a pewnie na
    > tej podstawie licencji media sobie jumają do woli.

    Ale ta licencja pozwala na wyświetlanie na Youtube oraz z youtube jako
    embedded (choć to o ile dobrze pamiętam można wyłączyć).
    Wstawienie do własnego playera tak jak WP to już jest przegięcie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 237. Data: 2011-07-10 13:25:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-09 23:31, gadacz pisze:

    niu-auta-w-rowie,artykul.html?node=2

    > WP podobnie postąpiło:
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Dlaczego-nalezy-pa
    trzec-w-lusterka,wid,13563511,wiadomosc.html?ticaid=
    1ca1f
    I co z tego, jak całkowicie ignorują prośby i groźby o usunięcie filmu z
    ICH serwera (przecież mogą wyświetlać z youtube). Do sądu mam iść?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 238. Data: 2011-07-10 13:32:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello BartekK,

    Sunday, July 10, 2011, 1:25:29 PM, you wrote:

> [...]
    > I co z tego, jak całkowicie ignorują prośby i groźby o usunięcie filmu z
    > ICH serwera (przecież mogą wyświetlać z youtube). Do sądu mam iść?

    Tak - parę groszy zawsze się przyda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl