  • 11. Data: 2011-06-28 00:17:51
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 00:04, SruTuTu pisze:

    > A mnie wkurwiają takie pizdy co mają więcej ambicji niż możliwości.
    > Dojeżdżam do jakiegoś TIRa zawalidrogi a z przeciwka zatwardzenie jak chuj,
    > co chwila się wychylam i sprawdzam czy jest pusto. Droga wolna chce
    > wyprzedzać a tu już zaczyna z prędkością furmanki wyprzedzać zza moich
    > pleców taka właśnie pizda. I moje 170 kucy wpierdala siano bo wieśniakowi
    > się wydaje że jego zaprzęg jest najszypciejszy. Sam bym kurwa chętnie
    > wpierdolił takiego cwela do rowu. Podejrzewam że jak pokażesz dodatkowe 20s
    > filmu to będzie tam właśnie taka sytuacja.

    To jest jedno z moich podejrzeń. Co więcej, doświadczenie mi
    podpowiada, że to jest "starcie" gigantów - coś se zaszli za skórę.

    Wyprzedzany niby "nie widzi" w lusterku że jest wyprzedzany,
    choć początkowy manewr lekko temu zaprzecza, a gdy wyprzedzający
    już zaczyna bujać "to odbicie w lewo wyprzedzanego" imho miało
    oznaczać "gdzie kurwa jedziesz bez mojej zgody kmiocie?" ... no
    i żaden nie odpuścił w odpowiednim momencie.

    Ale dlatego by nie ferować przedwcześnie wyroków poprosiłem o
    przekaz dłuższy "do tyłu" ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-06-28 00:21:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Papkin

    > Co to za rejestrator? Powoli przekonuje sie ze musze takie cos miec,
    > ostatnio chuj z audi zajechal mi droge i zaczal hamowac - nie
    > ustepowalem mu lewego pasa, tylko kurwa na zakrecie nie zmieniam pasow
    > przy 120 na liczniku. Skurwysyn mial bardzo mocny woz i uciekl, ale
    > normalnie zajechal mi droge i po heblach dal. Od razu bym szedl z tym na
    > policje.

    Dlaczego jeździsz z prędkościami, przy których boisz się zmienić pas? A
    jakbyś musiał coś ominąć?

  • 13. Data: 2011-06-28 00:22:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    Jak dla mnie to jeden wart drugiego.

  • 14. Data: 2011-06-28 06:55:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-27 23:31, megrims pisze:
    layer_embedded

    > uooo kurwa....
    >

    > Ty to kręciłeś?

    Nie, znalezione.

  • 15. Data: 2011-06-28 07:44:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jun 2011 23:50:36 +0200, megrims

    > Jak by ta cytryna miała takie coś, to by do niczego nie doszło.
    > Bardzo fajny bajer.

    Ufanie takim bajerom nie jest dobre -- z czasem się człowiek przyzwyczaja i
    zapomina. Pół biedy jak wszystko działa, a jak przestanie, to będzie
    wielkie zdziwienie i może jeszcze większa tragedia niż gdyby się człowiek
    tylko jednorazowo "roztargnił".

    Mnie przestały działać czujniki parkowania z tyłu, z dnia na dzień,
    wszystkie cztery. Dobrze, że miękko było z tyłu. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2011-06-28 07:57:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jun 2011 23:35:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Tak wyjaśnił w komentarzach. Czyli zamiast hamować "i
    > ryzykować", że ktoś mu w dupę wjedzie , wolał na 100 % "sprawcę"
    > zdjąć z drogi, co by nie spierdolił ...
    > Nosz kurwa mać !

    Faktycznie to głupie tłumaczenie -- zamiast trąbić powinien hamować. Z
    drugiej strony faktycznie w większości przypadków trąbka wystarczy do
    otrzeźwienia sieroty.

    Nie wiem czy zauważyliście, ale "rejestrator" szarpnął kierownicą w prawo
    chwilę przed kontaktem, co drastycznie pogorszyło sytuację.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2011-06-28 08:07:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jeśli tak - to miał kurewskie parcie na szkło:
    >
    > "1) nie w podłogę, ale był (w lusterku zobaczyłem auto zbliżające się,
    > nie chciałem by się skończyło tak, że ja w rowie, w mojej dupie inne
    > auto a sprawca pojechał),"
    >
    > Tak wyjaśnił w komentarzach. Czyli zamiast hamować "i ryzykować", że
    > ktoś mu w dupę wjedzie , wolał na 100 % "sprawcę" zdjąć z drogi, co by
    > nie spierdolił ...
    >
    > Nosz kurwa mać !

    I jeszcze uzupełnienie, że robił to świetnym wyścigowym pojazdem
    1.3 CDTI(?), zapakowanym po dach (jak mniemam przeładowanym),
    o czym sam zresztą napisał. Mógł wypadku bez problemu uniknąć, ale
    po co...

  • 18. Data: 2011-06-28 09:48:25
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > begin neoniusz

    layer_embedded

    > Jak dla mnie to jeden wart drugiego.

    dokładnie. dwie pizdy drogowe się spotkały. kamerzysta miał 100% szans na
    uniknięcie zderzenia.

  • 19. Data: 2011-06-28 09:58:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 23:13, neoniusz pisze:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    Dwie pizdy drogowe jak ktoś to już opisał.
    Wyprzedzający zamiast dać po heblach i uniknąć kolizji, odbił w prawo
    jakby celowo chciał stuknąć tę Xsarę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-06-28 10:06:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > To jest jedno z moich podejrzeń. Co więcej, doświadczenie mi podpowiada,
    > że to jest "starcie" gigantów - coś se zaszli za skórę.

    Bardzo możliwe. Autor nagrania mętnie tłumaczy że hamował.
    Szkoda że "hamując" przyśpieszył jeszcze z 86 do jakichś 92.

    Pozdrawiam
    Paweł