  • 121. Data: 2011-06-28 21:09:15
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:58, Robert Rędziak pisze:

    > Widać jednak nie miał ciśnienia. Albo miałeś Lanosa WRC. Miałeś,
    > miałeś?

    Jakiś czas temu miałem zbliżone 2 sytuacje z "ciśnieniowcami".

    Sytuacja 1 - ciśnieniowiec leciał rozpędem na A4 i jako, że
    wyprzedzałem pociąg, jadąc za pociągiem ... stałem ostatni w
    kolejce. W lusterku widzę że lecą ksenony, z włączonym
    kierunkiem potem dołącza do tego kakofonia długich ... no
    przecież się nie cofnę ... jadę dalej swoje. Wyprzedziliśmy
    pociągiem pociąg, pociąg przede mną dał na prawy, jak kickdown i
    lecę, włączam prawy kierunek że będę spadał w prawo ... z boku
    pojawiła się nowa beemka 5 bez oznaczeń silnika na klapie ...
    skoczyłem na prawy z ciągle wdepniętym kickdownem i jadę tym
    prawym ( a zabawić mi się chciało i zmierzyć przy okazji) ... on
    na lewym, ja na prawym ... dziwna sprawa bo stary zleniwiały tds
    zaczyna wychodzić powoli, powoli na prowadzenie ... zbliżam się
    do kolejnego wyprzedzania, miejsce jest, dałem na lewy i lecę
    ... wyprzedziłem kolejne auto, hyc na prawy i oddalam się ...
    dojechałem znów do pociągu, zdjąłem nogę z gazu ... no i nie
    uwierzyta co po chwili w lusterku widziałem ;) Nowszą beemkę
    piątkę mrugającą światełkami ... Po co to na co to ?

    Inna sytuacja "z gatunku" jadę jako pasażer w jakiejś lekko
    ponad 300 konnej furmance ... obwodnica (S) Oleśnicy sytuacja
    identyczna mruganie z tyłu, kierunek, a nawet klakson ...
    wyprzedzamy pojazd, który wyprzedzaliśmy, dajemy na prawo (koleś
    zaslalomował, bo zakładał chyba, że będziemy wlec się lewym).
    Jako, że odbiliśmy na prawy po wyprzedzeniu wolnego i tego który
    przed nami wyprzedzał na prawo i "swoje tempo" czyli redukcja i
    gaz do oporu ... migacz mimo wielkiej spinki po chwili zniknął
    nam w lusterkach ...

    Ja rozumiem "zganiać" tych co zasnęli na lewym pasie ... ale
    skoro jest "patowe" wyprzedzanie to po ki huj napierdalać tymi
    światłami ?

    Pytam, bo nie wiem - wśród znajomych nie mam nikogo kto tak
    robi, a mimo wszystko takich poganiaczy trafia się często na drodze.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 122. Data: 2011-06-28 21:17:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 21:04:32 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Ależ ja myślę chronologicznie i jeśli zamierza wyprzedzać, to redukuję
    > _wcześniej_ a nie marnuję czas i nerwy innym.

    Owszem. Zamierzasz wyprzedzać jeszcze nie wiedząc, czy w ogóle
    możesz wyprzedzać. W sumie to u nas popularne.

    > I nie napędzaj się tak strasznie, bo jest to spokojna dyskusja a nie
    > jazda 170KM potworem ;P

    Wiem, wiem. Kurczowo zaciśnięte ręce, zęby zgrzytają, oczy
    zaszły czerwienią, prawa noga chce przebić podłogę. Każdy taki
    kurs po A4 zabiera człowiekowi tyle energii, że potem pozostaje
    mu tylko wymigiwanie się spokojną dyskusją :>

    r.
    _____________

  • 123. Data: 2011-06-28 21:19:38
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
    > pojazd ale tego nie zrobiłeś.

    No nie wyprzedził, bo miał przed sobą ciężarówkę (wysoka, długa - jeden
    pojazd).
    Więc trzymał odstęp za ciężarówką, żeby widzieć, czy może bezpiecznie ją
    wyprzedzić.
    Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego (niski,
    krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za ciężarówką na jej
    zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.

    jarek d.

  • 124. Data: 2011-06-28 21:25:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:17:16 PM, you wrote:

    > Owszem. Zamierzasz wyprzedzać jeszcze nie wiedząc, czy w ogóle
    > możesz wyprzedzać. W sumie to u nas popularne.

    Skoro zamierzam wyprzedzić, to znaczy że zamierzam wyprzedzić a nie
    tworzyć konwój.

> [...]
    > kurs po A4 zabiera człowiekowi tyle energii, że potem pozostaje
    > mu tylko wymigiwanie się spokojną dyskusją :>

    Ja naprawdę od kilku at już nie jeźdzę w trasach. A wtedy A4 po prostu
    już rzygałem i szukałem coraz dziwniejszych trans alternatywnych, żeby
    tylko A4 nie jechać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 125. Data: 2011-06-28 21:26:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jarek,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:19:38 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego (niski,
    > krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za ciężarówką na jej
    > zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.

    Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
    wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna
    bajka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 126. Data: 2011-06-28 21:45:19
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
    > wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna

    eeehhh..

    jarek d.

  • 127. Data: 2011-06-28 21:46:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ja naprawdę od kilku at już nie jeźdzę w trasach. A wtedy A4 po prostu
    > już rzygałem i szukałem coraz dziwniejszych trans alternatywnych, żeby
    > tylko A4 nie jechać.

    Dzięki temu (zwracaniu pokarmów) znam już kilkanaście fajnych
    *pustych* alternatyw dla DK8 , i ciągle eksperymentuję. Ciągłe
    jeżdżenie między tymi samymi punktami A i B potrafi wytrenować
    taką fantazję, że dziadkowi brakuje już tylko kasy ...

  • 128. Data: 2011-06-28 21:53:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    .
    > Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
    > pojazd ale tego nie zrobiłeś.

    Ale TIR z naczepą to tak jakby jakieś 2.5 osobówki a nie jedna.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 129. Data: 2011-06-28 22:20:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    > Pytasz o konkrety starego sklerotyka? Ja pamiętam tylko tyle, że jakaś
    > dyskusja tutaj skończyła się kiedyś dziwną interwencją. Szczegóły?
    > Zabij - nie pamiętam.
    >
    > Swoją drogą - naprawdę jesteś zaskoczony tym, że najbardziej (kiedyś -
    > nie wiem, jak dzisiaj) obleganą polską grupę dyskusyjną czytają ludzie
    > różnych zawodów?

    To raczej pręgierz;)

    > Na pewno znajdzie się wśród czytelników niejeden
    > policjant i niejeden prawnik...

    Nie, nie jestem zaskoczony. Jestem ciekawy co z tego wynikło.

    Shrek

  • 130. Data: 2011-06-28 22:59:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:46:33 PM, you wrote:

> [...]
    > jeżdżenie między tymi samymi punktami A i B potrafi wytrenować
    > taką fantazję, że dziadkowi brakuje już tylko kasy ...

    Moje alternatywy puste nie były, na dokładkę jeszcze po górskich
    drogach. Tam, gdzie trzeba naprawdę umieć wyprzedzać, jeśli nie chce
    się na dłuuugie kilometry utknąć w zatwardzeniu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl