  • Data: 2011-06-28 21:19:38
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
    > pojazd ale tego nie zrobiłeś.

    No nie wyprzedził, bo miał przed sobą ciężarówkę (wysoka, długa - jeden
    pojazd).
    Więc trzymał odstęp za ciężarówką, żeby widzieć, czy może bezpiecznie ją
    wyprzedzić.
    Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego (niski,
    krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za ciężarówką na jej
    zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.

    jarek d.