  • Data: 2011-06-28 21:17:16
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jun 2011 21:04:32 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Ależ ja myślę chronologicznie i jeśli zamierza wyprzedzać, to redukuję
    > _wcześniej_ a nie marnuję czas i nerwy innym.

    Owszem. Zamierzasz wyprzedzać jeszcze nie wiedząc, czy w ogóle
    możesz wyprzedzać. W sumie to u nas popularne.

    > I nie napędzaj się tak strasznie, bo jest to spokojna dyskusja a nie
    > jazda 170KM potworem ;P

    Wiem, wiem. Kurczowo zaciśnięte ręce, zęby zgrzytają, oczy
    zaszły czerwienią, prawa noga chce przebić podłogę. Każdy taki
    kurs po A4 zabiera człowiekowi tyle energii, że potem pozostaje
    mu tylko wymigiwanie się spokojną dyskusją :>

    r.