    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Date: Thu, 2 Aug 2012 10:53:57 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello ToMasz,

    Wednesday, August 1, 2012, 11:38:37 PM, you wrote:

    [...]

    > Lekki offtop. Sytuacja życiowa zmusiła mnie do wizyty w Warszawie. około
    > 300km czyli ~20 litrów w jedną stronę, jakieś ~110zł. Za samo paliwo!
    > Droga marna, autostrady bym miał max 20km. wiesz co zrobiłem? pojechałem
    > pociągiem za 37zł/osobę(zabrałem dziecko na wycieczkę). przejazd:
    > 2godziny 40 minut. GPS pokazywał ponad 150km/h

    Jasne. Domyślam się (bez złosliwości), że mieszkasz na dworcu a sprawa
    w Warszawie również była załatwiana na dworcu a pociągi na tej trasie
    kursują co 5 minut przez całą dobę i nie musisz się martwić, czy na
    pewno dopasujesz... Bo tylko w takich sytuacjach mozna się cieszyć
    czasem przejazdu pociągiem.

    Przez wiele lat jeździłem pociągami gdy moi znajomi jeździli juz
    samochodami. Bardzo późno zrobiłem prawo jazdy. Ale od czasu jak
    wsiadłem pierwszy raz do samochodu juz pociągami jeździć nie chcę. I
    nie jeżdżę od 17 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan