  • Data: 2012-08-02 14:22:36
    Temat: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Thursday, August 2, 2012, 1:49:32 PM, you wrote:

    > Zalezy. Z opola ... mamy ten sam pociag. 4:02 Wroclaw, 4:52 Opole,
    > 9:43 centralna.
    > Jakbym mial cos do zalatwienia w centrum, co mogloby sie odbyc o
    > 10:30-11, powiedzmy wychodze o 3:30,

    Dla mnie wstanie o 3:30 czy 4:00 to jakbym sie w ogóle nie połozył.

    > jade taksowka na dworzec, bo o parkingu zapomnieli,

    Ja mam parking 2 PLN/h...

    > odsypiam,

    Chcesz, żeby Cię okradli?

    > wychodze najedzony, wsiadam w tramwaj i dojezdzam.

    Wymięty i spocony...

    > Wracajac ksiazke sobie poczytam.

    Jasne. Tylko albo poczekasz długo na dobry pociąg albo sie spóźnisz i
    bedziesz kombinował. Albo trafisz na jakąs zmianę turnusów i będziesz
    stał w przejściu między wagonami lub przy śmierdzącym kiblu.

    O możliwym spóźnieniu w drodze nie piszę, bo to się tez trafia na drogach.

    > Samochodem ... jak dojdzie szukanie parkingu, i z rezerwa na
    > niespodziewane zdarzenia to zakladajac ze 8-ka jest sprawna, nie wiem
    > czy 5:45 nie bedzie za pozno.

    Nie znam obecnej 8.

    > Dwie godziny zyskane,

    To bardzo dużo.

    > ale o drzemce w drodze nie ma mowy.

    Ale za to knajpe sam wybierasz.

    > O ksiazce czy przejrzeniu projektu, notatek - tez
    > nie. A za parking zaplace mniej niz za taksowke ?

    Taniej parkind na miejscu przez 2h niż pod dworcem przez 12 godzin.

    > Oczywiscie wszystko sie zmienia jak musze dotrzec gdzies po Warszawe,

    To jest podstawa.

    > choc moze byc tam dogodny pociag, moge miec wieksza ilosc bagazu, moge
    > miec audiobooki na odtwarzaczu :-)

    I możesz wyjechać kiedy Ty chcesz a nie wtedy, kiedy pociąg zechce.

    --
    Best regards,
    RoMan