-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 20 May 2015 16:33:46 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
In-Reply-To: <555b3c9b$6$2210$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1505201624490.2180@quad>
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl>
<555a537a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl> <mjdni4$g3j$1@mx1.internetia.pl>
<mjeqi6$lgq$1@node2.news.atman.pl> <mjesl2$192$1@mx1.internetia.pl>
<555b3c9b$6$2210$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1432132432 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8373 83.15.167.123:64544
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562574
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 19 May 2015, bartosz wrote:
> Powodem, dla ktorych wczoraj wprowadzono zmiany w prawie drogowym, sa ponoc
> wlasnie pogarszajace sie statystyki wypadkowosci i skutkow wypadkow.
Nie bardzo.
Wypadkość maleje, tak w liczbie wypadków jak i ofiarach.
Możesz podać źródło Twojego "ponoć"?
http://statystyka.policja.pl/download/20/162695/kwie
cien2015.pdf
(w środku jest gotowe porównanie do zeszłego roku)
Problem jest taki, że jest NADAL ZA WYSOKA.
W porównaniu z krajami "starego zachodu" oczywiście.
> To jak to jest: piesi maja wiecej praw i wiecej ich ginie?
Nie, jeszcze nadal giną, bo nadal kierowcy liczą na "niewtargiwanie"
i jadą bez zwolnienia :P
A tak swoją drogą, +50 to już raczej nie jest problem
(tylko) pieszych. Przy zderzeniu samochodów "+50"
obniża zabezpieczenie blachą, więc prędzej dlatego.
Bo ci z innych dróg nie będą "niewtargiwać" :P
BTW: tak, jest problem w postaci braku "znaku jedź" do
wydania przez pojedynczego pieszego. Oraz braku pozycji
w "cenniku mandatów" za "stanie przy przejściu bez
sensu", wszak policjmajstrzy do lat mają "książeczkę
z cenami" i problem że to jest wyznacznik.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.15 16:16 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 17:34 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 16:35 bartosz
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:34 bartosz
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:28 bartosz
- 20.05.15 17:38 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 18:12 J.F.
- 20.05.15 18:27 Shrek
- 20.05.15 18:27 J.F.
- 20.05.15 18:23 bartosz
- 20.05.15 18:30 Shrek
- 20.05.15 18:53 Cavallino
- 20.05.15 19:11 bartosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=