  • Data: 2011-02-01 18:35:35
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > § 43. pkt 1. - porównaj z § 32. W sumie dają obraz "ważności"
    > poszczególnych znaków.

    Ależ ja tego nie neguję. Chodziło mi dokładnie o cytat: "Znak "droga z
    pierwszeństwem" nie jest stosowany do oznaczania pojedynczego
    skrzyżowania, na którym ustalono pierwszeństwo przejazdu" - podejrzewam,
    z jakiegoś materiału szkoleniowego (Google daje dwa linki). Nie ma go w
    Rozporządzeniu, co więcej, w Rozporządzeniu nie ma nawet w inny sposób
    sformułowanego takiego zastosowania znaku D-1 (czyli tylko na odcinku
    drogi z pierwszeństwem mającym więcej niż jedno skrzyżowanie).

    Piotr