  • 81. Data: 2009-07-08 08:34:27
    Temat: Re: photoshop z USA
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Kupuję płyty cd-audio w amazonie. Czy muszę je legalizować w Polsce?

    Dobre pytanie. Jest tam naklejka z Zaiksu? Bo jeśli nie to założę się,
    że niejeden ''specjalista'' uzna takową płytę za nielegalną.

    > Jeśli masz SN i/lub pudełko to wszystko jest cacy.

    Po angielsku? ''Specjaliści'' nie znają języków obcych.

    > Poza tym, nie wiem jak Adobe, niektóre programy można zarejestrować.
    > A debili z urzędów puszcza się na /dev/drzewo.

    Ale oni z drzewa czasem schodzą do mieszkań, zwłaszcza gdy masz
    jednoosobową DG.

    > Sprawę z naliczaniem wartości darmowych "linuksów" na komputerach w
    > firmach wg cen windows przed durnia z urzędu znasz?

    Ale nigdy nie ma gwarancji, że jakiś debil uzna. Cóż z tego, że przed
    sądem z pewnością (?) potem się wygra - życie jest zbyt krótkie, by się
    w to bawić.
    Sam stosuję zasadę skrajnie ograniczonego zaufania, a każde pudełko z
    programem powoduje u mnie efekt parzenia w ręce (włącznie z pudełkiem po
    płytce cd z muzyką). Dlatego wyemigrowałem do darmowych aplikacji
    (wyjątek to system i photoshop), a oprócz tego i tak wolę wszystko
    szyfrować. Nie ma materiału - nie ma o czym mówić. Chyba, że będzie
    tylko jeden zarzut - używanie trucrypta działaniem na szkodę GNU Project
    and Free Software Foundation :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 82. Data: 2009-07-08 09:07:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-08 10:14:54 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Zupełnie nie tak. Zapis który przytoczyłeś nie jest ważniejszy niż
    > zawarta umowa

    Fascynujący wniosek. Zwłaszcza w świetle:

    Art. 3531. Strony zawierające umowę mogą ułożyć stosunek prawny według
    swego uznania, byleby jego treść lub cel nie sprzeciwiały się
    właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia
    społecznego.

    Jeśli ustawa twierdzi że coś jest legalne, a umowa twierdzi, że nie
    jest, to się tej ustawie sprzeciwia, czy nie? Nie, nie odpowiadaj.

    EOT bo mi się już dalej nie chce ciągnąć tej dysputy filozoficznej.

    de Fresz

  • 83. Data: 2009-07-08 09:41:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > (wyjątek to system i photoshop), a oprócz tego i tak wolę wszystko
    > szyfrować. Nie ma materiału - nie ma o czym mówić.

    Smutny Pan ladnie poprosi o odszyfrowanie i jak tego nie zrobisz
    to dostaniesz paragraf za utrudnianie. Tym razem napewno ;)

  • 84. Data: 2009-07-08 09:47:17
    Od: Cosa <c...@a...pl>

    Pewnego dnia , a był to Wed, 8 Jul 2009 11:41:38 +0200, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> napisał coś takiego:

    >Smutny Pan ladnie poprosi o odszyfrowanie i jak tego nie zrobisz
    >to dostaniesz paragraf za utrudnianie. Tym razem napewno ;)

    Nie masz obowiązku dostarczać materiału dowodowego przeciwko sobie.

    --
    MK
    "Rozwój medycyny spowoduje koniec dobrych czasów kiedy każdy mógł umrzeć kiedy

  • 85. Data: 2009-07-08 09:50:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie masz obowiązku dostarczać materiału dowodowego przeciwko sobie.

    Byc moze, nie bylbym takim optymista ;)

  • 86. Data: 2009-07-08 09:53:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Cosa napisał(a):

    [...]

    > Nie masz obowiązku dostarczać materiału dowodowego przeciwko sobie.

    Dlatego jesteś przesłuchiwany w charakterze świadka w sprawie a dopiero
    potem stawiane są zarzuty przeciwko tobie ;)

    j.

  • 87. Data: 2009-07-08 10:03:24
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    januszek napisał(a):
    > Cosa napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dlatego jesteś przesłuchiwany w charakterze świadka w sprawie a dopiero
    > potem stawiane są zarzuty przeciwko tobie ;)

    Trzeba chodzić do neurologa z powodu kłopotów z pamięcią. 4 letnia
    historia choroby wystarczy, żeby powiedzieć, że zapomniałem :)

    wer

  • 88. Data: 2009-07-08 11:22:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Smutny Pan ladnie poprosi o odszyfrowanie i jak tego nie zrobisz
    > to dostaniesz paragraf za utrudnianie. Tym razem napewno ;)

    Hasło? ''Dupa''. Nie pasuje? Jak to możliwe, może przez ''ó'' z kreską? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 89. Data: 2009-07-08 11:26:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Hasło? ''Dupa''. Nie pasuje? Jak to możliwe, może przez ''ó'' z kreską? :)

    A tak serio, truecrypt ma mod podwójnego dna, dla paranoików. Możne
    nawet sam Bill z Benedyktem stanąć na głowie, drugiego dna nie znajdą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/

  • 90. Data: 2009-07-08 11:27:55
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Smutny Pan ladnie poprosi o odszyfrowanie i jak tego nie zrobisz
    > to dostaniesz paragraf za utrudnianie. Tym razem napewno ;)

    To jest tzw. urban legend. Wiem, bo współpracowałem z BSA :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo