    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: paragony grozy
    Date: Tue, 4 Jan 2022 12:20:33 +0100

    W dniu 02.01.2022 o 10:51, _Master_ pisze:

    > A jeszcze lepsze efekty da osobiste doświadczenie bez tych całych
    > instytucji zjadających nasze podatki.
    >
    > Tak wiem. TO STRASZNE CO PISZĘ ;-)

    Ale, że ... dobrze jest przejechać się takim kursem o podwyższonej opłacie?

    Sam nie wiem. Ja takim kursem przejechałem się. Oceniam, że samo w sobie
    byłoby ok, gdyby nie to, że nie wiedziałem, że taka jest cena.
    Powinienem wiedzieć? Nie powinienem?

    Jak przy wejściu na bazar jest napis "uwaga, kieszonkowcy" to znaczy, że
    dobrze, że okradają tych co nie znają się i dają się okraść?