  • Data: 2022-01-04 23:34:35
    Temat: Re: paragony grozy
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2022 o 21:26, J.F pisze:

    > Patrz Biedronka. Niby jest cena, a przy kasie inna wyskakuje.

    Mnie raczej chodzi o to, że ludzie na różne rzeczy patrzą a niektórzy
    nawet niedowidzą i nie widzą.

    > Rozsadne ze strony taksiarzy ?

    Z każdej. Jw, nie oczekujesz od niewidomego, że zapoznał się z ceną
    napisaną na kartce.

    > Alez czuje. Przeciez w razie kursu musi pokazac, ze cennik byl
    > klientowi znany.

    Przez takie pokazanie nie wykazuje, że jest znany a co najwyżej, że mógł
    go znać. A i to nie jet pewne bo jw. Co więcej, ustalenie słowne w
    postaci "100 dolarów jak zdążysz na pociąg" przebija cennik, regulamin i
    prawo.

    > Tylko klient nie czyta, bo nie przypuszcza, ze w tej taksowce to jest
    > 50zl/km ...

    To jest w ogóle absurdalny cennik. Skąd klient ma wiedzieć ile km trzeba
    by dotrzeć.

    > tak nawiasem mowiac - na paragonie jest
    > Oplata poczatkowa: 50.00
    > Taryfa 1 10.00/km, 200.00/h
    > Taryfa 3 20.00/km, 400.00/h
    >
    > i jakies tajemnicze j przy taryfach.
    >
    > Te 10zl/km to tylko troche zawyzone. Tzn 2.5 raza w stosunku do stawek
    > maksymalnych gdanskich :-)
    > 20/km moze i sie nalezy przy kursie miedzymiastowym.
    > Ale jak dodatkowo placi sie za czas - to juz calkiem drogo sie robi.
    > Zreszta widac 595zl/21km ...

    Nie podejmuję się oceny jak dużo to jest, ale ... to nieco ponad 100
    dolarów jw