  • Data: 2011-03-07 00:16:59
    Temat: Re: padajace lozysko kola - jak ocenic ktore
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak sprawdzałem łożyska u mnie przed trasą to nawet silnika nie
    odpalałem. Wystarczyło podnieść auto u mechanika i pokręcić każdym z
    kół z osobna. Jeszcze mi się pomyłka nie zdarzyła. Jak już
    wiedziałem, które jest do wymiany to orientowałem się jakie łożyska są
    seryjnie montowane w moim aucie, żeby kupić poza ASO i tyle... Co do
    wymiany parami - cholera wie - to zależy też od Twojego budżetu. W
    moim wypadku to cena dobrego łożyska to co najmniej 250zł - myślę, że
    jest to dosyć dużo w porównaniu z innymi markami (mam Toyotę), chociaż
    pewnie znajdą się ludzie, którzy mnie poprawią.
    Jeżeli nie masz absolutnej pewności, że to łożyska to lepiej zawsze
    odpalić ten silnik i się wsłuchać - u mnie w ten sposób wyszła awaria
    skrzyni. Jak koledzy napisali - sprawdź też tarcze, klocki i elementy
    zacisku - po zimie (chyba w końcu nie ;)) baaardzo lubią się zapiekać
    (w Toyotach, czy w bmce to nie wiem).
    Jak już będziesz wymieniać to naprawdę kup jak najlepsze o ile nie
    oryginały - potem będzie płacz jak cię robocizna zeżre.