  • Data: 2010-03-28 20:40:02
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    (...)
    > Ale nie chcę zmieniać. Wielokrotnie próbowałem, także i Thunderbirda.

    Nikt Ci nie każe zmieniać - mowa o tym co piszesz i w jaki sposób.
    Sama zmiana OE na wiele się nie zda.

    > Nie lubię i nie potrzebuję wodotrysków i po prostu mi nie leżą inne
    > czytniki.

    Wodotryski? O czym Ty piszesz?

    > OE wg mnie jest dla mnie najlepszy.

    Nikt tego nie broni - korzystaj z niego do upadłego. To nie OE jest
    problemem.

    > Do domu. Nie mam komputera "do domu". Mam komputery firmowe i dlatego
    > nie mogę kupić za 300zł.

    LOL - dawno takiego tłumaczenia nie widziałem.

    > Z resztą, mam kupować tylko po to żebyś Ty się do mnie nie przyp..ł ?

    Nie, dla siebie. Wydawało mi się to oczywiste, ale cóż...

    > Wisi mi to.

    Powtarzasz się.

    > Ja nie mam problemu. To Ty go masz czepiając się mnie, a skoro to Ty
    > masz i nie podoba Ci się to co ja piszę to użyj KF-a bez dodatkowych
    > wydatków i inwestycji.

    W tym co napisałeś tkwi jeden, ale zasadniczy błąd. Jak go znajdziesz,
    to może będzie z tego jakiś pożytek.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.