  • Data: 2010-03-28 21:31:50
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    (...)
    > Nie gniewaj się ale na takie chamskie teksty to mam odpowiedź krótką
    > "pier...sz".

    No cóż - póki co, to Ty masz problem z wyjaśnieniem swych problemów,
    niechęci, fobii....
    Jeżeli sprawia Ci przyjemność twierdzenie, że moje testy są chamskie,
    to proszę bardzo - jednak musiałbyś to jakoś udowodnić.

    > Przypuszczam, że piszesz wedle zasady "każdy sądzi według siebie".

    Z całą pewnością - skąd znam ceny poszczególnych aplikacji?
    Nie ja zacząłem opowieści o kradzionym oprogramowaniu.

    > Kolego dlaczego zakładasz, że każdy MUSI mieć "komputer domowy" i do
    > tego na tym komputerze MUSI mieć MS Office ?

    Niczego takiego nie zakładałem - to tylko Twoja głupia próba
    tłumaczenia.
    W sumie nie bardzo wiem czego ....

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.