  • Data: 2010-03-28 22:56:07
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hooarg$fj0$1@inews.gazeta.pl...

    > Z całą pewnością - skąd znam ceny poszczególnych aplikacji?
    > Nie ja zacząłem opowieści o kradzionym oprogramowaniu.

    No tak to ja zaczałem pisząc, ze musiał bym wydać 1500zł za legalną wersję.
    Ale Ty oczywiście wiesz lepiej, ze można mieć wersaję za 300zł.
    Tak, można mieć, tylko, ze w moim przypadku ta wersja, nawet jak za nią
    zapłacę będzie nielegalna.
    Dla Ciebie jak widać jest to rzecz niepojęta i nie mieszcząca się w Twoim
    umyśle.

    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/888396_microsoft_office_2007_domowy.aspx

    Przeczytaj na wstepie:
    "Pakiet może być wykorzystywany przez użytkowników domowych jedynie do zadań
    niekomercyjnych."

    A tu masz najtańszą wersję (ponad 700zł) komercyjną, którą mógłbym używać na
    komputerze.
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/-12331_office_2007_basic_nosnik.aspx

    Niestety ponieważ także tworzę prezentacjie multimedialne oraz zapisuję
    dokumenty w formatach PDF przed wysłaniem do klientów to w moim przypadku
    musiał bym zakupić conajmniej wersję za jedyne 900zł
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/-12335_office_sbe_2007_pl_nosnik.aspx

    Niestety są to wersje OEM, które można nabyć tylko i wyłącznie wraz z nowym
    komputerem, albo przynajmniej z jego częścią bazową, dlatego zakup na firmę
    to wydatek conajmniej 1500zł, a żebym mógł kupić i legalnie zainstalować na
    używanym już przeze mnie komputerze to musiał bym kupić wersję MS Office BOX
    za jedyne 2300zł.
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/888387_office_proffesional_2007_pl.aspx

    Tak więc bajeczkji o zakupie za 300zł lub za 100zł to możesz sobie schować
    głęboko ...
    Nie mam zamiaru inwestrować takich pieniędzy tylko i wyłącznie tylko po to,
    żeby Ciebie zadowolić.

    > Niczego takiego nie zakładałem - to tylko Twoja głupia próba
    > tłumaczenia.
    > W sumie nie bardzo wiem czego ....

    Nie, to Ty kolejny raz zrobiłeś z siebie idiotę i kolejny raz wmawiasz, źe
    to ja się mylę. Kolejny raz dostałeś po nosie, bo się okazało, ze swoje
    mądrości możesz sobie schować pomiędzy książeczkami z bajeczkami, które Ci
    rodzice czytaja na dobranoc.