  • Data: 2010-03-29 13:37:04
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hoo0sm$7iu$1@inews.gazeta.pl...
    > neelix pisze:
    > (...)
    > Chyba nie bardzo, skoro Twoje treści należało brać na wiarę :)

    Na wiarę to trzeba było brać obietnice o 20% spadku ilości zabitych po
    wprowadzeniu nakazu świecenia w dzień i to, że świecenie nic nie kosztuje.

    > LOL - nie jestem w żadnej opozycji, ale Tobie tak to wygodniej
    > interpretować, ponieważ nie musisz wtedy niczego udowadniać
    > merytorycznie.

    Zawsze jest brak 100% dowodów zwłaszcza dla przeczących wszystkiemu co nie
    pasuje do ich teorii.

    > LOL - póki co, to nadal jesteś na straconej pozycji, ponieważ niczego
    > nie udało Ci się udowodnić w oparciu o fakty, analizy itd..
    > Teraz próbujesz udowodnić, że to jakieś próby odegrania się - za
    > Twoją przegraną? Brak logiki w tym co wypisujesz - nie od dzisiaj.

    Za światła i inne poglądy? Nie mam wątpliwości, że są ludzie nieuznający
    sprzeciwu i nieprzebierający w środkach odwetowych. :-)Niczego nie muszę
    udowadniać. Nie mam zamiaru kopać się z jakimś koniem. Prosty przykład
    odwrotnego oznakowania postoju taxi poparty przez foto miałem udowadniać
    potwierdzeniem od Prezydenta? Są granice paranoi. Nie zamierzam temu ulegać.
    Mogę najwyżej wysłać na drzewo na prostowanie bananów.

    > LOL - jak zwykle widzę dużo napisałeś, tylko jak zwykle nie na temat :)
    > W kwestii OE - wiele lat go używałem i jakoś zasadniczo nikt mi uwagi
    > nie zwracał, że korzystam akurat z niego. To pewnie dlatego, że w moich
    > wypowiedziach nie było tych błędów, które Tobie zarzucają - może to
    > brak świadomości, wiedzy? Ba, nawet walczyłem z durnymi beginiarzami,
    > którzy celowo utrudniali życie ludziom korzystając z OE.
    > Co do zmiany świata - świetna rada, tylko mam jedno pytanie - czemu
    > sam z niej nie korzystasz? Ja tam to dawno zrobiłem i nie narzekam :)

    Miałeś pretensje do świata i dostosowałeś się do niego? Powiedz to tym z
    pretensjami. Niech dostosują się do reszty. Ja durnych pretensji typu
    "ortografia" nie mam. Brak świadomości? Być może. Nic mnie nie obchodzi
    współpraca OE z innym badziewiem. Jeśli ktoś wie/widzi u siebie co jest
    pieprzone to niech od razu pisze tak pod kątem OE by pieprzone nie było. Ja
    nie wiem i nie chcę wiedzieć co u kogo jak wygląda.
    neelix