  • Data: 2010-03-29 08:49:21
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    (...)
    > No tak to ja zaczałem pisząc, ze musiał bym wydać 1500zł za legalną wersję.

    Ano.

    > Ale Ty oczywiście wiesz lepiej, ze można mieć wersaję za 300zł.

    Oczywiście.

    > Tak, można mieć, tylko, ze w moim przypadku ta wersja, nawet jak za nią
    > zapłacę będzie nielegalna.

    Nieprawda.

    > Przeczytaj na wstepie:
    > "Pakiet może być wykorzystywany przez użytkowników domowych jedynie do
    > zadań niekomercyjnych."

    Czytałem - teraz czas, byś to zrobił ze zrozumieniem.

    > Niestety ponieważ także tworzę prezentacjie multimedialne oraz

    Na MS Office, którego nie masz?

    > zapisuję
    > dokumenty w formatach PDF przed wysłaniem do klientów to w moim
    > przypadku musiał bym zakupić conajmniej wersję za jedyne 900zł

    Możesz je zapisywać w PDF za darmo.

    > Tak więc bajeczkji o zakupie za 300zł lub za 100zł to możesz sobie
    > schować głęboko ...

    A tak, zauważyłem. Na samym początku napisałeś, że 'mi to wisi'.

    > Nie mam zamiaru inwestrować takich pieniędzy tylko i wyłącznie tylko po
    > to, żeby Ciebie zadowolić.

    Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...

    > Nie, to Ty kolejny raz zrobiłeś z siebie idiotę i kolejny raz wmawiasz,
    > źe to ja się mylę.

    Niczego Tobie nie wmawiam, tego idiotę to robisz z siebie sam.

    > Kolejny raz dostałeś po nosie, bo się okazało, ze
    > swoje mądrości możesz sobie schować pomiędzy książeczkami z bajeczkami,
    > które Ci rodzice czytaja na dobranoc.

    Weź sobie lepiej jakieś kropelki i przeczytaj na spokojnie co napisałem
    wcześniej jeszcze raz.