  • Data: 2010-03-28 20:22:16
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:honovu$93o$1@inews.gazeta.pl...

    > Możesz zmienić MUA - pierwszy z brzegu Thunderbird.

    Ale nie chcę zmieniać. Wielokrotnie próbowałem, także i Thunderbirda. Nie
    lubię i nie potrzebuję wodotrysków i po prostu mi nie leżą inne czytniki. OE
    wg mnie jest dla mnie najlepszy.

    > Pokrętne te tłumaczenia - legalny MS Office do domu to wydatek niecałych
    > 300PLN.
    > http://allegro.pl/item966310258_kozak_ms_office_2007
    _dom_na_3pc_najtaniej_gratis.html

    Do domu. Nie mam komputera "do domu". Mam komputery firmowe i dlatego nie
    mogę kupić za 300zł. Z resztą, mam kupować tylko po to żebyś Ty się do mnie
    nie przyp..ł ? Wisi mi to.

    > Widzisz, ale tak naprawdę to Twój problem i tak szczerze, to już nawet
    > nie chodzi o samą pisownię.

    Ja nie mam problemu. To Ty go masz czepiając się mnie, a skoro to Ty masz i
    nie podoba Ci się to co ja piszę to użyj KF-a bez dodatkowych wydatków i
    inwestycji.