  • Data: 2010-03-29 10:18:37
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur 'futrzak' Maśląg" hoph1v$4a0$...@i...gazeta.pl

    > Może przedawkował?
    > (nie wiem czy akurat leki)

    A co można przedawkować? Narkotki? Coś, co jest w dawkach.

    dawka ż III, CMs. ~wce; lm D. ~wek

    <<pewna ilość, miarka czego, zwłaszcza porcja leku
    określona wagowo lub objętościowo do jednorazowego
    użytku; doza>>

    Dzienna, jednorazowa, lecznicza, minimalna, profilaktyczna, śmiertelna dawka.
    Dopuszczalna, maksymalna dawka lekarstwa, napromieniowania, naświetlenia.

    roln. Dawka pokarmowa

    <<ilość paszy przeznaczona dla jednego zwierzęcia (lub grupy zwierząt) na jednostkę
    czasu (zwykle dobę)>

    med. Dawka uderzeniowa

    <<silna dawka jakiegoś leku (zwłaszcza antybiotyku)>>

    pot. Końska dawka

    <<silna, uderzeniowa dawka jakiegoś leku>>

    Mam lekką nadwagę -- ale i tak mniejszą niż przeciętny Polak. :)
    Więc co ja przedawkowuję wg Ciebie? I jaki to ma związek z felgami?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'