  • Data: 2010-05-12 22:37:09
    Temat: Re: orange pantera - jak to właściwie działa?
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Jurek wrote:
    > z tego co wczoraj czytalem, to voip nie jest zablokowany jakos
    > technicznie, a jedynie "niedozwolone jest korzystanei z niego". Na
    > mediaswiat na froum tak gosc pisal.
    >
    > a co do jakosci orange i ery, to nie sadze, abys mial nawet
    > najmniejszy problem z roznica w jakosci uslug. orange teraz wzielo sie
    > do roboty i widac zmiany na lepsze. zreszta same taryfy sa etgo
    > dowodem.

    No tak zbieram opinie i faktycznie obraz wyłania się podobny - jedynym
    realnym problemem może być zasięg w danym miejscu, ale to problem trochę
    wydumany, bo każda sieć z W3 ma swoje słabsze zasięgowo obszary i
    marudzą ci, co mają pecha ;-)

    Niemniej jednak skoro Era ma do końca maja mieć jakieś nowe taryfy, to
    może sobie poczekam i tylko rozpoznam ofertę konkurencji - może mnie
    przekonają, wiele wszak nie oczekuję i oferta podobna do pantery 300
    byłaby w miarę ok.

    --
    pozdrawiam,
    chester