  • Data: 2011-09-05 18:18:15
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:02:37 +0200, megrims napisał(a):
    > Przecież już wyrok wydano: winny kierowca RAVki.
    > Pan W. zapierdalał na pewno szybciej niż mu było wolno, ten w
    > RAV'ce nie zauważył go, bo ten był 500m od niego i wyjechał.
    > I dzwonek. Mi tam tego gościa w RAV'ce szkoda. Idę o zakład,
    > że ta sprawa nie będzie obiektywna ani sprawiedliwa.

    Nie bylbym taki pewien.
    Pamietasz pana prokuratora ? Sad kierowce uniewinnil w koncu, choc
    przyznaje ze normalnie to pewnie nie bylby wcale oskarzony.

    Tu tez trzeba najpierw oddzielic mozliwe do ustalenia fakty od
    dziennikarskich plotek.

    Jedna rzecz natury ogolnej - paradoksalnie, ale im szybciej motor jedzie,
    tym bardziej niektore uszkodzenia swiadcza przeciwko drugiemu kierowcy.
    Jesli jest choc ziarnko prawdy w tym "wlaczal sie do ruchu", to przy
    wysokiej predkosci by sie "wlaczyl" i mial rowalony np bagaznik.

    J.