  • Data: 2011-09-06 10:52:06
    Temat: Re: [onet] wałęsa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-06 09:35, Qlfon pisze:

    > I tu poruszyłeś b. ważną kwestię. Nie chcę rozwijać podwątku o światłach
    > i ich sensowności/konieczności itp. Ale odkąd oprócz motocykli samochody
    > tez muszą jeździć na światłach w mojej ocenie jest gorzej dla
    > motocyklisty niż było przedtem. Wtedy wiedziałeś, że coś na światłach to
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > motocykl - mogłeś się spodziewać szybszej jazdy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Właśnie udowodniłeś, że Twoja teoria jest bzdurna, a jej założenia
    idiotyczne. Pojazd jadący na światłach mógł być dowolnego typu,
    tym bardziej, że ludzie od dawna jeździli/jeżdżą na światłach
    całą dobę, niezależnie od pory roku. Dodatkowo pojawia się
    argumentacja, ze skoro to motocyklista to można się spodziewać
    szybszej jazdy - możesz tutaj wyjaśnić, od kiedy to motocykliści
    mają delegację ustawową do tej szybszej jazdy? O ile wiem to na
    dzień dzisiejszy mają te same obowiązki co kierowcy samochodów
    - w szczególności w zakresie prędkości.

    > Teraz jest kiepsko...

    Jest lepiej...