-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odchudzanie kola zamachowego
Date: Sat, 09 Jan 2010 22:52:33 +0100
Organization: male zet
Lines: 28
Message-ID: <hias9m$8ds$1@news.interia.pl>
References: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl> <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-68-129.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1263072376 8636 77.115.68.129 (9 Jan 2010 21:26:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 21:26:16 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.4) Gecko/20091017
SeaMonkey/2.0
X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245839
[ ukryj nagłówki ]
> grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
>
> jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
> korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
> klinie - więc stały punkt
> koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
> początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
> była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg
>
> i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :
>
> -spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
> -szybsze wejście na obroty ,
> -wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
> ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
> -producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)
>
> silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
> zakres zmian w latach 1946-1958
>
> nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)
Ursus?
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.10 00:43 JAM
- 12.01.10 07:53 Andrzej Kaźmierczak
- 12.01.10 07:57 Andrzej Kaźmierczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=