-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: odchudzanie kola zamachowego
Date: Sat, 09 Jan 2010 22:52:33 +0100
Organization: male zet
Lines: 28
Message-ID: <hias9m$8ds$1@news.interia.pl>
References: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl> <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-68-129.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1263072376 8636 77.115.68.129 (9 Jan 2010 21:26:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 21:26:16 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.4) Gecko/20091017
SeaMonkey/2.0
X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245839
[ ukryj nagłówki ]
> grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
>
> jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
> korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
> klinie - więc stały punkt
> koła zamachowe w raz z postępem lat były coraz bardziej odchudzane - z
> początkowych 140 kg (zapłon na korbę bez rozrusznika - więc potrzebna
> była zmagazynowana energia na pocz) do ok 80 kg
>
> i z biegiem tychże zmian można zaobserwować :
>
> -spadek mocy w momencie załącznia napędu ,
> -szybsze wejście na obroty ,
> -wzrost obrotów max (choć tu również przsunięty został punkt odcięcia z
> ok 1680 na pocz ,do ok 1800)
> -producent deklaruje niewielki wzrost mocy max (ok 1 KM)
>
> silniki 2 cylindrowe poj ok 2400 , zapłon samoczynny,moc max ok 25 KM ,
> zakres zmian w latach 1946-1958
>
> nie wiem czy moje doświadczenia pomogą - przy Twoich wolnych 1800 :-)
Ursus?
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.10 00:43 JAM
- 12.01.10 07:53 Andrzej Kaźmierczak
- 12.01.10 07:57 Andrzej Kaźmierczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=