eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodchudzanie kola zamachowego › Re: odchudzanie kola zamachowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odchudzanie kola zamachowego
    Date: Sat, 09 Jan 2010 00:17:13 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <hi4nf7$ld6$1@news.onet.pl> <hi6mgt$7od$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089073208193.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1262992865 2988 89.73.208.193 (8 Jan 2010 23:21:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jan 2010 23:21:05 +0000 (UTC)
    X-User: przemek_ryk
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245655
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-08, Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl> wrote:
    >
    > grzebię w starych silnikach niesamochodowych -
    >
    > jednostki wolnoobrotowe (max ok 1800) , producent osobbno wyważał wał
    > korbowy z obciążnikami , osobno koło zamachowe które było osadzone na
    > klinie - więc stały punkt

    Wolnoobrotowe to w okolicach 90obr/min w przypadku wielkich silników
    statkowych i w okolicach 400-600obr/min w przypadku średnioprężnych z
    początków ubiegłego wieku ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: