  • Data: 2017-01-21 11:10:49
    Temat: Re: odbior AM
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:5Td7109rI38hNv8%gof@news.chmurka.net...

    > U mnie w Degenie nie ma :( Dorobienie zewnętrznego banku filtrów jest na
    > mojej liście rzeczy do zrobienia... długiej liście.

    Patrząc na to, co z brzegu po lewej, to rzeczywiście, wygląda mi to nieco
    osobliwie, praktycznie bez specjalnego ofiltrowania, a antena ferrytowa
    (AMANT na schemacie) z reakcją? Hmm...

    > U mnie w Degenie chyba też nie... chyba że to L109?

    Może... choć nie bardzo mi na to wygląda,

    > http://radio.pagesperso-orange.fr/Images/DE1103/DE11
    03sch.gif

    > Ale L109 wygląda jakby była częścią filtra z L110, C135 i C132.
    >
    > A może L101, L102 i L103?

    Bardziej na jakiś filtr pasmowo-zaporowy, może celem odcięcia p.cz., aby się
    nie przenikała z powrotem do wejścia/anteny?
    Niestrojone obwody aktywne na wejściu? Trochę się boję, że przy większym
    "badziewiu" w otoczeniu, mogą pojawić się problemy, powiedzmy, z liniowością
    tych układów... I zrobi się śliczny mieszacz.
    A radyjko ładne jest.

    > To w ogóle bardzo prosta i tania konstrukcja jest.

    > U mnie w Degenie jest uV i mV/m...

    Powszechny parametr.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.