  • Data: 2017-01-22 18:56:28
    Temat: Re: odbior AM
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Zdecydowanie przetwornice i wpływ szerokiego wejścia w.cz., z naciskiem na
    > to pierwsze.

    Musiałbym powyłączać wszystko elektroniczne w domu i wtedy zobaczyć...
    tylko czym bym wtedy nagrał? Odłączanie zasilacza od laptopa nie zmieniło
    odbioru.

    Po czym poznałeś, że przetwornice?

    > Nie ma nigdzie takiego zakresu, to jest 540-1600 kHz, z niezbyt zrozumiałego
    > dla mnie względu, podaje się wartości, które trzeba pomnożyć przez 10.

    No tak, to ma sens. W sumie teraz spojrzałem, jak byk jest napisane x10 :)

    Pewnie chodzi o miejsce na skali - 160 może być gabarytowo większe i
    czytelniejsze, niż 1600.

    > ze miejsca na napisy na skali za dużo nie ma, mniej trzeba napisać, jeśli
    > się da, że mniżnik jest x 10 kHz i urwie się ostatnie zero z napisanej
    > wartości. Masz fale średnie w tym RTV, najzwyklejsze średnie. Zresztą nad
    > napisem "kHz" masz drugi - "x10". Tak ktoś zrobił i poszło. Choć czasem
    > zdarza się, że nie urywają zera, nie podają "x10" i też się mieści. Tu by
    > się spokojnie zmieściło.

    O właśnie tak :)

    http://c.allegroimg.com/s400/01c939/2b3451e048fabf94
    b7e5d3a3d76c

    Zdjęcie nie moje, ale taki sam mam.

    h_Black_and_White_TV_With_AM_FM_Radio/5_Inch_Black_a
    nd_White_TV_With_AM_FM_Radio.html

    > Wiem, że takie, bądź podobne, wozili kierowcy cieżarówek w trasę. Drobna
    > niedogodność, jak brak RGB, ale za to Wolnej Europy posłucha, jakiejś
    > lokalnej stacji, meczyk, czy film w lokalnej telewizorni, odpocznie - i w
    > drogę dalej.

    Pewnie do tego to służy. Ja kupiłem kiedyś (dawno) na wakacje.

    A co to za bunkry były?

    --
    http://www.chmurka.net/