  • Data: 2014-02-08 13:43:25
    Temat: Re: oc Liberty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 21:38:47 +0100, Tmek napisał(a):
    > Swietna i tania firma, nie ma co. Ale chyba nie ostatnio.
    > W sumie jestem tam 3 lata. 60% znizek od 15 lat bezszkodowo.
    > 2 lata temu 2 obcierki parkingowe, niby wychodzi teraz -40% stawki
    > podstawoej, ale...

    U nich po 10% znizki za szkode sie traci, czy inaczej ?
    To nie PZU, teraz jest dowolnosc.

> [...]
    > nie wazne co to bylo, argument maja. Na zachete jeszcze cos tam mowia, ze
    > odjeli za kontynuacje i mniej nie bedzie. U innych wychodzilo podobnie.
    > Teraz zbliza sie odnowienie, przysylaja nowe druki. Znizka wieksza, rok
    > bezszkodowy, ulga rosnie. Pieknie.
    > Matematyka tylko jakas inna, bo dowalili jeszcze 600 na zachete i wyszlo im
    > 1900. Za samo OC przy platnosci jednorazowo.
    > Kurcze, doceniaja czlowieka :)
    > Trzeba wiec poszukac innego, bo czulbym sie przeceniony.
    > Policzylem inny, pierwszy lepszy z reklam i wychodzi 1100.
    > Wiec juz sam nie wiem za co ta nagroda z ich strony?

    Tak napisales ze nie rozumiem co oni policzyli, ale jak masz oferte 2x
    lepsza, to bierz.

    Tak nawiasem mowiac to taka "obcierka" moze pare tysiecy kosztowac,
    jak poszkodowanemu nie wystarczy 300zl na lepszy humor, tylko zacznie
    twierdzic ze lakiernik bierze 500, nowe drzwi kosztuja 5000, bo
    szpachla to 4000 utraty wartosci auta, i jeszcze mu sie nalezy auto
    zastepcze na tydzien.
    A nawet jak sie na 500 skonczy, to jaka gwarancja ze w tym roku dwoch
    nastepnych obcierek nie bedzie ? Zaplacisz pare lat po 1000 zl,
    nauczysz bezpiecznie jezdzic , bedzie taniej :-)

    Ale z tym 1900 to chyba cos przesadzili ... warszawa (miasto) i wielki
    silnik ?

    A z drugiej strony - stawki OC rosna, i tak mi sie wydaje ze wzrost
    jest, przynajmniej czesciowo, uzasadniony wzrostem kosztow.

    J.