  • Data: 2014-02-08 17:35:57
    Temat: Re: oc Liberty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 14:41:12 +0100, Tmek napisał(a):
    > Teraz juz nie pamietam, ale wyszlo chyba z -60 na -40 i dali na zachete -5
    > za kontynuacje. Czyli -20, po bozemu.

    > Ja tez nie wiem jak to L policzylo, bo napisali -40 i 1900.
    > Raz, ze pewnie nie ma zachety za kontynuacje, dwa, znizka zwieksza sie po
    > okresie 2 lat od ostatniej zmiany.
    > W tych innych co liczylem wychodzi to czego spodziewalem sie w L.

    Moze 1900 to podstawowa, a od tego -40% ?
    Ale nie ma sie co zastanawiac, nie potrafia wyraznie napisac, to
    wypowiedziec :-)

    P.S. Gdzies tam widzialem znizke za kontynuacje _bezszkodowego_
    ubezpieczenia, ale jak rozumiem to nie ten przypadek ? Chyba ze
    dopiero teraz do nich dotarlo ze poprzedni sie nie nalezal.

    > Ano, 2l.

    2l dzis nie jest jakis wielki ..

    J.