  • 11. Data: 2009-09-23 07:19:56
    Temat: Re: obiektyw do nikona
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 23 Wrz, 09:14, StaM <a...@y...com> wrote:
    > On 22 Wrz, 23:55, sylwia <

    --------
    PS.
    Mam tego Tamrona jako spacerzoom, i lekka Cosine AF 70-200 kiedy
    zachodzi mi potrzeba czegos dluzszego;-))
    Nie narzekam na Tamrona, a ten drugi swietny ma stosunek cena -
    jakosc.
    StaM

  • 12. Data: 2009-09-23 07:21:55
    Od: StaM <a...@y...com>

    --------

    > zachodzi mi potrzeba
    zachodzi potrzeba, bez mi
    Stam

  • 13. Data: 2009-09-23 07:23:02
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 23 Wrz, 09:14, StaM <a...@y...com> wrote:

    > Jednak nie ma sprawiedliwosci i rownouprawnienia na tym swiecie.
    > Mnie za takiego byka zjechalo dwunastu grupowiczow.

    A może "sylwia" to sprytny facecik, który przywdział spódniczkę na tą
    okoliczność ?

  • 14. Data: 2009-09-23 09:35:37
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "sylwia" napisał
    >w kicie mi brakuje swiatla. robie krajobraz, detal architektoniczny..
    >chcialabym zaczac portret/ludzie.

    Do portretu to może 50/1,8 ?
    Tani i z tego co pamiętam dość przyzwoity.
    Ogniskowa równie dobra co w Tamronie ale jaśniejszy, zdecydowanie lepsza niż
    35 mm.

    adam

  • 15. Data: 2009-09-23 17:23:33
    Od: sylwia <s...@g...at>

    Nieznajomy schrieb:

    > A może "sylwia" to sprytny facecik, który przywdział spódniczkę na tą
    > okoliczność ?

    facetem nie jestem ale w spodniczkach tez nie chodze ;D

    pzdr, sylwia

  • 16. Data: 2009-09-23 17:32:14
    Od: sylwia <s...@g...at>

    adam schrieb:
> [...]
    > Tani i z tego co pamiętam dość przyzwoity.
    > Ogniskowa równie dobra co w Tamronie ale jaśniejszy, zdecydowanie lepsza

    mam juz 60/2.8 macro dlatego nie rozwazam tej 50..
    mam w planie sesje w lesie i we mgle, ma byc uchwycona cala postac, nie
    tylko twarz dlatego zastanawialam sie nad ta 35.. obiektywy ze swiatlem
    1.4 sa za drogie a w przypadku tamrona boje sie troche ze jednak slabsze
    swiatlo moze dac sie we znaki(?) ...

    pzdr, s.

  • 17. Data: 2009-09-23 17:43:57
    Od: Olek <o...@u...eu>

    sylwia wrote:

> [...]
    > tylko twarz dlatego zastanawialam sie nad ta 35.. obiektywy ze swiatlem
    > 1.4 sa za drogie a w przypadku tamrona boje sie troche ze jednak slabsze

    zależy co rozumiesz przez słabsze światło :)
    ja mam tego Tamrona z Canonem 50D i jest to najlepsze szkło (pod
    względem jakości obrazu nie odbiegającej od jakości stałek, ostrości i
    zakresu ogniskowych) jakie mam, a mam jeszcze Sigmę 70-200/2.8 APO DG
    HSM i Tokinę 116 PRO. :) Bierz tez pod uwagę, że ten Tamron jest ostry
    praktycznie już od pełnej dziury (co nie jest za częstą cechą
    obiektywów), a żyletkę masz od f4 , f5.6. Jedyne co mnie wkurza to jego
    budowa - mizerna lekko mówiąc. Nie wiem jak ta 50tka, ale na pewno
    będziesz musiała ją trochę przymknąć, żeby uzyskać optymalną jakość.

    Myślę , że do Twoich warunków oświetleniowych typu las, mgła, portret
    spokojnie wystarczy. Ludzie robią gorszymi obiektywami takie scenerie i
    nie płaczą :)

  • 18. Data: 2009-09-23 22:19:28
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "sylwia" napisał

> [...]
    > tylko twarz dlatego zastanawialam sie nad ta 35.. obiektywy ze swiatlem
    > 1.4 sa za drogie a w przypadku tamrona boje sie troche ze jednak slabsze

    Wybierz się z tą sześćdziesiątką w takie warunki to zobaczysz - pewnie
    będzie za słabo, choć nie wydaje mi się aby 1,8 (a w praktyce pewnie 2) dało
    wiele wiecej.

    adam