  • 1. Data: 2009-09-22 15:05:01
    Temat: Nastepca Fuji FinePix S5 Pro
    Od: "Kris" <z...@w...pl>

    co sie dzieje z Fuji, szykuja cos czy porzucili temat lustrzanek cyfrowych?
    a jesli nie to to moze kroi sie cud kolejna lustrzanka z piekna dynamika?

  • 2. Data: 2009-09-22 15:55:41
    Temat: Re: Nastepca Fuji FinePix S5 Pro
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 22 Wrz, 17:05, "Kris"
    > co sie dzieje z Fuji, szykuja cos czy porzucili temat lustrzanek cyfrowych?
    > a jesli nie to to moze kroi sie cud kolejna lustrzanka z piekna dynamika?
    ____________________

    Fuji w lustrzankach mialo professionalne ambicje. Teraz musieli by
    zrobic koniecznie cos w FF.
    Nie jestem pewien czy stac ich na takie ryzyko finansowo.Zyczylbym im
    jak najlepiej.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-09-22 15:59:28
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kris wrote:
    > co sie dzieje z Fuji, szykuja cos czy porzucili temat lustrzanek cyfrowych?

    Człowieku ale żeś ciśnienie podniósł tym tematem.

  • 4. Data: 2009-09-22 16:08:37
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Nie jestem pewien czy stac ich na takie ryzyko finansowo.Zyczylbym im
    > jak najlepiej.

    i tak minimalizowali ryzyko,
    bo S5 pro to byl nikon (d200?) wyposazony w inny przetwornik
    P.

  • 5. Data: 2009-09-23 01:27:04
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Człowieku ale żeś ciśnienie podniósł tym tematem.

    Zastanawiam się czy rzuciłbyś się z mostu gdyby fuji zrobiło body z
    bagnetem A...

    ;)

    hyhyhy

    d.

  • 6. Data: 2009-09-23 17:52:22
    Od: "Kris" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Człowieku ale żeś ciśnienie podniósł tym tematem.

    no dobra, ale cos wiecie ? czy jest ciemnosc...

  • 7. Data: 2009-09-23 17:53:04
    Od: "Kris" <z...@w...pl>

    Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > zrobic koniecznie cos w FF.
    > Nie jestem pewien czy stac ich na takie ryzyko finansowo.Zyczylbym im

    a po co FF, skoro teraz i tak sie wsio dedykuje dla EF-S

  • 8. Data: 2009-09-23 18:59:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kris:

    > no dobra, ale cos wiecie ? czy jest ciemnosc...

    Jak u murzyna.

  • 9. Data: 2009-09-23 19:18:19
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Kris" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > no dobra, ale cos wiecie ? czy jest ciemnosc...

    Wiemy jedno...

    ..ze nic nie wiemy.

    Thomas

  • 10. Data: 2009-09-23 19:21:39
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 23 Wrz, 20:59, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Kris:

    > Jak u murzyna.
    > M. Ludwin

    Fujifilm surprises. No, they haven't exited the DSLR race yet (will
    the last couple of engineers please make sure the door is closed when
    you leave?). Another "development announcement," this time the S7 Pro
    (yes, they'll skip 6 just like they skipped 4) will be based on the
    D300 body, with a new sensor introducing Fujifilm's next breakthrough.
    But it won't ship in 2009. It might not ship in 2009 if the sensor
    doesn't work out as expected

    * I now suspect that when all the S5 Pros are gone we'll get an
    announcement about the asset sale and Fujifilm will be solely a
    compact digital camera company in the future.)
    Pozdr StaM