    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: o autostradach po raz kolejny
    Date: Sat, 31 Aug 2019 14:30:46 +0200

    Hello Kviat,

    Saturday, August 31, 2019, 11:06:17 AM, you wrote:

    > To dlaczego tego nie lubisz?

    Po prostu - nie lubie jak facet za bardzo interesuje się moim zadem.

    > Każdy, kto jeździ dłużej po polskich drogach i między uszami ma nie
    > tylko powietrze, ma powyżej uszu zapierdalaczy z prędkością znacznie
    > powyżej dopuszczalnej, nietrzymających odstępu i migających światłami.

    Powyżej dopuszczalnej? Już stary jestem i raczej nie jeżdżę powyżej
    dopuszczalnej. Dlaczego na mnie nikt nie miga?

    > O to to właśnie.

    > Potem jeden z drugim płacze w sieci, że musiał przeganiać z drogi
    > prawidłowo wyprzedzający samochód, bo uroił sobie, że cała Polska
    > zrzuciła się na drogi tylko dla niego i tylko po to, żeby on mógł
    > zapierdalać 200 km/h bez używania hamulca.

    Nie, kochaniutki. Jadę z dozwoloną prędkością a spomiędzy TIRów wyrywa
    mi się w zdechłym paserati z prędkością 90 km/h, bez kierunkowskazu
    Janusz jadący z wizytą do śwagra. Nie zmieniaj narracji.

    > A rzeczywistość wygląda tak, że Janusz, który wjechał na autostradę
    > jadąc z sąsiedniej wioski do śwagra w drugiej wiosce, radośnie jedzie
    > 200 km/h tam, gdzie wolno 140.

    Bzdury opowiadasz - zawalu by dostał widząc 20 l/100 km w swoim paserati.

    Wykręcasz kota ogonem.

    --
    Best regards,
    RoMan