  • Data: 2019-08-31 14:45:49
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu - nie lubie jak facet za bardzo interesuje się moim zadem.

    To było pytanie retoryczne.
    Za mały odstęp = spowodował zagrożenie.
    Nikt normalny tego "nie lubi", bo wie, że to jest zagrożenie.

    > Powyżej dopuszczalnej? Już stary jestem i raczej nie jeżdżę powyżej
    > dopuszczalnej. Dlaczego na mnie nikt nie miga?

    Z tego nie wynika, że na innych też nie migają.
    Siedzenie na tylnym zderzaku zauważyłeś. Ale "tylko" nie lubisz...

    > Nie, kochaniutki. Jadę z dozwoloną prędkością a spomiędzy TIRów wyrywa
    > mi się w zdechłym paserati z prędkością 90 km/h, bez kierunkowskazu
    > Janusz jadący z wizytą do śwagra. Nie zmieniaj narracji.

    Nie kochaniutki. Wyprzedzam z dozwoloną prędkością, a na dupie siada mi
    Janusz jadący 200 km/h z wizytą do śwagra i wali światłami. Nie zmieniaj
    narracji.

    Nie.

    Pozdrawiam
    Piotr