  • Data: 2019-09-01 19:34:21
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2019 o 10:33, kk pisze:

    > Gadasz jak kocik.

    Najważniejsze, że dotarło.

    > Normalnie. Jeśli np w zwyczaju jest pozwalanie na szybszą jazdę to
    > wolniejsza po wszystkich pasach przeszkadza.

    Ręce opadają...
    Panie sędzio, przekroczyłem dopuszczalną prędkość, bo na tej drodze jest
    taki zwyczaj.
    Nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać.

    > Twoje wywody niczego nie wnoszą.

    Najważniejsze, że dotarło.

    > Wtedy właśnie słusznie zaczyna migacć długimi, klaksonić itp.

    Wtedy właśnie słusznie powinien zwolnić do dozwolonej prędkości.
    Dla jednych bycie burakiem to zwyczaj, a dla innych nie.
    Co kto lubi.

    > Może czas
    > na zrozumienie tego?

    Pretendowanie do krajów cywilizowanych nie polega jedynie na doganianiu
    krajów cywilizowanych w zarobkach i kupowaniu wypasionych furek. Może
    czas na zrozumienie tego?
    Widać musi jeszcze sporo wody upłynąć, zanim ten kraj stanie się
    normalny i nadawał się do zamieszkania przez normalnych ludzi. Można
    mieć fajną furkę i równocześnie zachowywać się jak człowiek.
    Da się.

    Pozdrawiam
    Piotr