  • Data: 2019-08-30 12:57:05
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 12:41:57 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > To, że się z kimś nie zgadzasz nie oznacza od razu, że ten ktoś jest
    > idiotą. Ja na przykład bardzo nie lubię, jak Cavallino jedzie za mną -
    > trzyma za mały odstęp. Ale nigdy nie spowodował zagrożenia.

    Czyli w sumie powyższym potwierdzasz że typ neutralny na drodze nie jest.
    Tak jazda na ogonie niepotrzebnie denerwuje innych użytkowników dróg a i powoduje
    dożę zagrożenie
    Typowe zachowanie idioty: "szybki i bezpieczny". Do czasu
    W Niemczech takich z dróg eliminują ichnim trudnym do zdania "idiot testem"