  • Data: 2019-08-31 11:06:17
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na przykład bardzo nie lubię, jak Cavallino jedzie za mną -
    > trzyma za mały odstęp. Ale nigdy nie spowodował zagrożenia.

    To dlaczego tego nie lubisz?

    > Każdy, kto jeździ dłużej po polskich drogach i jeździ nie tylko dla
    > przyjemności, ma powyżej uszu zawalidróg, wjeżdżających na lewy pas
    > bez spojrzenia w lusterka, z prędkością znacznie poniżej
    > dopuszczalnej.

    Każdy, kto jeździ dłużej po polskich drogach i między uszami ma nie
    tylko powietrze, ma powyżej uszu zapierdalaczy z prędkością znacznie
    powyżej dopuszczalnej, nietrzymających odstępu i migających światłami.

    > To są wyjątkowo niebezpieczne zachowania.

    O to to właśnie.

    > Potem jeden z drugim płacze w Sieci, że on tylko grzecznie wyprzedzał
    > ciężarówkę i znikąd pojawił mu się szybki i wściekły i go przeganiał.

    Potem jeden z drugim płacze w sieci, że musiał przeganiać z drogi
    prawidłowo wyprzedzający samochód, bo uroił sobie, że cała Polska
    zrzuciła się na drogi tylko dla niego i tylko po to, żeby on mógł
    zapierdalać 200 km/h bez używania hamulca.

    > A rzeczywistość wygląda tak, że znudzony Janusz, który wjechał na
    > autostradę jadąc z sąsiedniej wioski do śwagra w drugiej wiosce,
    > radośnie zmienił sobie pas bez patrzenia w lusterko, jadąc 90 km/h tam
    > gdzie wolno 140,

    A rzeczywistość wygląda tak, że Janusz, który wjechał na autostradę
    jadąc z sąsiedniej wioski do śwagra w drugiej wiosce, radośnie jedzie
    200 km/h tam, gdzie wolno 140.

    > bezpośrednio przed pojazd, który go zamierzał właśnie
    > wyprzedzić, zmusił do rozpaczliwego hamowania i jest wielce zdziwiony,
    > że ktoś śmie na niego migać i trąbić.

    I jest wielce zdziwiony, że musi rozpaczliwie hamować z 200 km/h do 130
    km/h, bo ktoś śmiał wyprzedzać akurat wtedy, gdy władca szos postanowił
    przejechać się autostradą.

    Pozdrawiam
    Piotr