    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6
    Date: Sat, 9 Aug 2014 08:29:11 -0500

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53e61b2e$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...

    > W więc jest coś z prawdy w twierdzeniach o zauroczeniu
    > sprzętem tej marki..

    Jakiej marki???? Ja nie pisałem o iPhone ani Ty o iPhone nie pytałeś.

    Pisałem generalnie o zakupie nowego telefonu i o tym jaką rolę
    przy tym wyborze odgrywa cena. Dla przykładu, mocno zastanawiam
    się właśnie nad zakupem Amazon Fire Phone... I właśnie jego cena
    jest porównywalna z ceną iPhone 5S, a więc nie odgrywa dużej roli...
    Co mnie przyciąga do Amazona? Ano właśnie szybsza kamera
    (aparat foto) i nastawienie na odnajdywanie produktów w sieci po
    obrazku - no i ciekawi mnie ten ich ekran pseudo-3D - chcę się tym
    po prostu trochę pobawić... Ale rewelacji i ochów-achów nie oczekuję.

    > Owszem, ładnie to wygląda, pewnie również na dobrym
    > poziomie działa, ale żeby aż tak się za to cenili..

    To znaczy jak się cenili?

    Uważasz może, że iPhone jest jakoś wyjątkowo drogi?

    Chyba nie zauważasz dużej ilości dużo droższych
    smartfonów na rynku... Oraz tego, że w okolicach
    ceny iPhone 5S plasuje się mnóstwo innych smartfonów.

    Zerknij na listę cen słuchawek (bez SIMlocka/abonamentu):
    Asus Padfone 2 $929
    Samsung Galaxy Round $784
    Asus Padfone Infinity $698
    Huawei Ascend P6 $691
    HTC One (M8) $654
    Amazon Fire Phone $649
    Apple iPhone 5S $635
    LG Optimus 4X HD $606
    Samsung Galaxy S5 $587
    HTC Butterfly S $565
    Sony Xperia Z2 $564
    Nokia Lumia 620 $550
    Motorola ES400S $549

    Nie macie u siebie w Polsce Galaxy Round czy Asusowego PadFone
    lub Huawei Ascend że tylko iPhone jest dostępny z tych "drogich"?
    Wiem, że Amazona Fire nie macie, bo ma wyłączność w USA z AT&T.
    To, że polski rynek jest specyficzny jakoś zniekształca Ci obraz cen...

    > Kiedyś iPhone był prekursorem, jednak na dzień dzisiejszy nie wnosi już
    > nic nowego/innowacyjnego. Można powiedzieć że jest tylko popłuczynami po
    > innych producentach. Widać to choćby po coraz większych ekranach w
    > kolejnych modelach.

    Generalnie rzecz biorąc rynek smartfonów jest dojrzały od paru ładnych lat
    i producenci nie bardzo wiedzą czym już mogą przyciągnąć do siebie
    nowych klientów... Przedmiot ten spowszedniał po prostu, smartfon
    nie jest dziś niczym niezwykłym ani wzbudzającym ochy i achy...
    Co wnosi takiego nowego i innowacyjnego Samsung? Motorola? HTC?
    Ich kolejne wersje to też ciut szybszy procek, ciut większy i jaśniejszy
    ekran, ciut więcej pamięci itp, itd... Nie rewolucyjne zmiany a ewolucyjne.